Bekymring: (kun) det ene bryst lækker ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
3 svar
2 synes godt om
21. december 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål. 

Jeg er gravid (20+2) og jeg har de sidste uger opdaget at mit højre bryst sommetider lækker lidt væske - eller det man måske kalder råmælk? I dont know. Men er det normalt at det kun er det ene bryst der gør det? betyder det, at jeg måske kun kan amme fra det ene bryst?  Jeg synes også at mit højre bryst en en lille tand større end det venstre. Ikke meget, men en smule. 

Bør jeg være bekymret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Goggelogge

Anonym skriver:

Hej med jer!

Jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål. 

Jeg er gravid (20+2) og jeg har de sidste uger opdaget at mit højre bryst sommetider lækker lidt væske - eller det man måske kalder råmælk? I dont know. Men er det normalt at det kun er det ene bryst der gør det? betyder det, at jeg måske kun kan amme fra det ene bryst?  Jeg synes også at mit højre bryst en en lille tand større end det venstre. Ikke meget, men en smule. 

Bør jeg være bekymret?

Bare tá det helt roligt

da jeg var gravid med min datter kom der slet ikke noget ud inden hun kom, men jeg skal da lige love for at det sekund hun kom ud, stod det ud så begge 2 skal nok du til den tid

Anmeld Citér

21. december 2016

Rauw

Det var også kun det ene der kom lidt væske ud af her. Opdagede manden. Det var lidt akavet men helt normalt. Og det skulle ikke have ikke betydning for selve amningen når baby kommer. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres begges svar, det var meget beroligende at læse! :-D 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.