Svær indgang til livmoderen ved insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
8 svar
2 synes godt om
21. december 2016

Sippepigen

Hej med jer.

Både da jeg skulle have lavet Hsu og i går til inseminationen da havde gynækologen store problemer med at komme igennem til min livmoder og først efter 30 min. lykkedes det at få adgang til den nederste del. Andre der har prøvet det samme?

Dybt frustrerende og av av...... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2016

Smilepigen

Hejsa! Nu er vi ikke selv helt i gang med inseminering, men jeg fik et passage skyl i livmoderen her i starten af december, for at der skal komme med passage indtil livmoderen. Kan det være at det måske er det du skal have? 

Anmeld Citér

26. december 2016

Sippepigen

Tak for dit svar.

Nej det er ikke det jeg tænker på. Det er ikke passage mellem æggeleder til livmoder der er problemet - den undersøgelse har jeg fået foretaget via kikkert for problemet er at komme igennem livmoderhalsen til livmoderen. Dette skyldes vist at min livmoderhals er meget bøjet og derfor har de problemer med at få instrumenter igennem

Anmeld Citér

26. december 2016

C85

Sippepigen skriver:

Tak for dit svar.

Nej det er ikke det jeg tænker på. Det er ikke passage mellem æggeleder til livmoder der er problemet - den undersøgelse har jeg fået foretaget via kikkert for problemet er at komme igennem livmoderhalsen til livmoderen. Dette skyldes vist at min livmoderhals er meget bøjet og derfor har de problemer med at få instrumenter igennem

Jeg har ved nogle af mine insemineringer fået at vide, at jeg skulle komme med fyldt blære. Dette fordi det ville skubbe lidt til det hele, så de lettere kunne komme til. Min livmoderhals er nemlig også bøjet, men det er ikke altid, at det er et 'problem', det har varieret lidt.  Men prøv evt. at komme med fyldt blære og se, om det gør en forskel - det er jo et forsøg værd. 

Anmeld Citér

23. januar 2017

Sippepigen

C85 skriver:

Jeg har ved nogle af mine insemineringer fået at vide, at jeg skulle komme med fyldt blære. Dette fordi det ville skubbe lidt til det hele, så de lettere kunne komme til. Min livmoderhals er nemlig også bøjet, men det er ikke altid, at det er et 'problem', det har varieret lidt.  Men prøv evt. at komme med fyldt blære og se, om det gør en forskel - det er jo et forsøg værd. 

Det er også prøvet. Men ellers tak for dit råd ��

Anmeld Citér

23. januar 2017

Sippepigen

Lloxum skriver:

Hejsa! Nu er vi ikke selv helt i gang med inseminering, men jeg fik et passage skyl i livmoderen her i starten af december, for at der skal komme med passage indtil livmoderen. Kan det være at det måske er det du skal have? 

Nej det har jeg fået. Men det måtte netop udføres  med kikkert og under mere bedøvelse da de ikke kunne komme igennem livmoderhalsen til min livmoder. Men tak for dit svar alligevel. 

Anmeld Citér

23. januar 2017

Baby-Crazy

Min er snæver... jeg fik hsu i fuld bedøvelse... og håber at der nu er bedre passage igennem livmoderhalsen...

Jeg kender en som også har en bøjet livmoderhals.. jeg ved at hun fik ekstra smertestillende ved IVF, da det desværre også voldte hende smerter når de skulle igennem.

Anmeld Citér

23. januar 2017

Sippepigen

Baby-Crazy skriver:

Min er snæver... jeg fik hsu i fuld bedøvelse... og håber at der nu er bedre passage igennem livmoderhalsen...

Jeg kender en som også har en bøjet livmoderhals.. jeg ved at hun fik ekstra smertestillende ved IVF, da det desværre også voldte hende smerter når de skulle igennem.

Jeg har nu også fået udvidet livmoderhalsen og så håber de at det vil gå bedre ved næste inseminations i næste cyklus

Anmeld Citér

23. januar 2017

Sippepigen

Baby-Crazy skriver:

Jeg har nu også fået udvidet livmoderhalsen og så håber de at det vil gå bedre ved næste inseminations i næste cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.