Zafir

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

82Miraklet

Hej Søde....

Har du fået fremskaffet opskriften på den Chokoladekage som Specielkøbmanden havde bagt til vores kursus ?????

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ikk endnu. Han har ikke svaret på, at han fik mit link til billederne. Så jeg rykker ham lige i ørerne en af dagene

Den var lækker! 

Anmeld

4. oktober 2009

82Miraklet

Zafir skriver:

Ikk endnu. Han har ikke svaret på, at han fik mit link til billederne. Så jeg rykker ham lige i ørerne en af dagene

Den var lækker! 

Ja for pokker den var MUMS....

Anmeld

4. oktober 2009

ekzunz

Jeg synes også at kagen smagte rigtigt godt, men jeg synes godt nok at det fondant stads var meeeeget sødt! Det har måske også noget at gøre med at det var et tykt lag, men vi fik faktisk ikke spist hele kagen - det er altså aldrig sket før.

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeg synes også at kagen smagte rigtigt godt, men jeg synes godt nok at det fondant stads var meeeeget sødt! Det har måske også noget at gøre med at det var et tykt lag, men vi fik faktisk ikke spist hele kagen - det er altså aldrig sket før.

jeg har også stadig den ½'e kage tilbage.... og der har ellers været mange mennesker på den hehe....

Det er en rigtig god chokoladekage den synes jeg... men for søren da den er tung....

Maria, der som sædvanligt ikke kunne spise af sin egen kage (det blev dog til et par bidder af selve chokoladedelen denne gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.