Hader at være usikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
12 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2016

Anonym trådstarter

Hejsa 

jeg har været ud med en fyr i et stykke tid. Han har altid vist interessen for mig, hvor han både har ringet og skrevet til mig i løbet af dagen. 

For to uger siden resulterede det at vi havde sex, og nu skriver han kun for det meste når vi skal ses. Hver gang vi er sammen så har vi sex. 

Jeg er usikker på hvor jeg har ham henne, ville i tænke at han er kun ude efter sex? 

For jeg gider ikke være sammen med en der er kun ude efter sex, og det ved han godt. Jeg overvejer at droppe ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Kay

Anonym skriver:

Hejsa 

jeg har været ud med en fyr i et stykke tid. Han har altid vist interessen for mig, hvor han både har ringet og skrevet til mig i løbet af dagen. 

For to uger siden resulterede det at vi havde sex, og nu skriver han kun for det meste når vi skal ses. Hver gang vi er sammen så har vi sex. 

Jeg er usikker på hvor jeg har ham henne, ville i tænke at han er kun ude efter sex? 

For jeg gider ikke være sammen med en der er kun ude efter sex, og det ved han godt. Jeg overvejer at droppe ham.

Du kunne evt prøve at ikke havde sex hver gang? Eller ganske simpelt at spørge ham hvor i "står"?

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Du kunne evt prøve at ikke havde sex hver gang? Eller ganske simpelt at spørge ham hvor i "står"?

Tak for svar. Mine fornemmelse var rigtigt. Har skrevet til ham og fik bekræftet at han ikke ville mere. 

Anmeld Citér

21. december 2016

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Tak for svar. Mine fornemmelse var rigtigt. Har skrevet til ham og fik bekræftet at han ikke ville mere. 

Øv men godt du fik det afklaret 

Anmeld Citér

21. december 2016

Kay

Anonym skriver:

Det var ærgerligt

Men godt i fik det afklaret så du ved hvad du har at forholde dig til

Anmeld Citér

21. december 2016

Rauw

Årh øv det ikke lige var sagen

Anmeld Citér

25. december 2016

Anpau

Anonym skriver:

Hejsa 

Jeg lever lidt efter devisen, at hvis han aldrig har tid/ikke svarer på beskeder/aldrig kan ses (udover sex) - så er han bare ikke vild med dig. 

Jeg tror på (og har aldrig oplevet andet) at hvis man virkelig er forelsket, så har man nærmest altid tid (om ikke andet, så vil man ofte gøre alt for at klemme personen ind i sit travle program). 

Anmeld Citér

25. december 2016

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Jeg lever lidt efter devisen, at hvis han aldrig har tid/ikke svarer på beskeder/aldrig kan ses (udover sex) - så er han bare ikke vild med dig. 

Jeg tror på (og har aldrig oplevet andet) at hvis man virkelig er forelsket, så har man nærmest altid tid (om ikke andet, så vil man ofte gøre alt for at klemme personen ind i sit travle program). 

Du har ret, men han bildte mig alt muligt ind. At han vil være sammen med mig, men at vi skulle tage det stille og roligt osv. Jeg var dum nok til at tro på ham. 

Anmeld Citér

25. december 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Du har ret, men han bildte mig alt muligt ind. At han vil være sammen med mig, men at vi skulle tage det stille og roligt osv. Jeg var dum nok til at tro på ham. 

Bare han var god i sengen, så er du jo ikke blevet snydt... 

Anmeld Citér

25. december 2016

Anpau

Anonym skriver:

Det er bare SÅ tarveligt altså... Jeg har selv prøvet det et utal af gange - og det er nemlig også derfor, at man ender med at blive sådan lidt "kold" i det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.