kort lykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

trolden

jeg troede faktisk at jeg have oplevede alt at jeg endelig skulle leve lykkelig med min store børn og vores lille baby samt min mand men desværre blev lykken alt for kort..

jeg føgler mig alene, jeg har ikke nogle som rigtig støtter mig, folk kan ligesom ikke tåle min meninge jeg skal bare droppe min mand og søger for min børn og min selv, kan folk ikke fatte at jeg elsker ham at han er mit live sammen med mine børn, at jeg virkelig elsker ham at vi er lykkelig

Denne gang ved jeg ikke hvornår at vi ses igen, det er ikke op til mig men til andre magter hvad der skal ske i vores liv om vi kan fortætte sammen eller ej, jeg er utrolig bange for min fremtid, jeg har svært ved at finde mine ejen ben at stå på at virkelig komme igennem med mine meninger og hold
er dem jeg har let ved at lade mig påvirke af andre meninger.

jeg har så mange spørgelsmål omkring hvad der sker omkring mig nu og jeg kan slet ikke få svar på noget som helst.

hvis jeg bare viste hvad der sker om de uger hvordan vil det gå vil vi igen være sammen eller hvad

føgler mit liv er fuck op nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Pige2009

trolden skriver:

jeg troede faktisk at jeg have oplevede alt at jeg endelig skulle leve lykkelig med min store børn og vores lille baby samt min mand men desværre blev lykken alt for kort..

jeg føgler mig alene, jeg har ikke nogle som rigtig støtter mig, folk kan ligesom ikke tåle min meninge jeg skal bare droppe min mand og søger for min børn og min selv, kan folk ikke fatte at jeg elsker ham at han er mit live sammen med mine børn, at jeg virkelig elsker ham at vi er lykkelig

Denne gang ved jeg ikke hvornår at vi ses igen, det er ikke op til mig men til andre magter hvad der skal ske i vores liv om vi kan fortætte sammen eller ej, jeg er utrolig bange for min fremtid, jeg har svært ved at finde mine ejen ben at stå på at virkelig komme igennem med mine meninger og hold
er dem jeg har let ved at lade mig påvirke af andre meninger.

jeg har så mange spørgelsmål omkring hvad der sker omkring mig nu og jeg kan slet ikke få svar på noget som helst.

hvis jeg bare viste hvad der sker om de uger hvordan vil det gå vil vi igen være sammen eller hvad

føgler mit liv er fuck op nu

Det lyder da til, at du har det rigtig skidt og med god grund. Mit råd til dig er, at du skal prøve at lukke andres meninger ude, og i stedet fokusere på dig selv og hvad det er DU vil. Det lyder nemlig for mig som om, du stadig ikke helt er afklaret med, hvad det i bund og grund er du selv skal gøre, hvilket er årsagen til den usikkerhed du føler, når andre kommenterer dit liv, dine handlinger osv.

Find og vær ærlig overfor dig selv. Det er mit bedste råd. Held og lykke med det hele. Jeg ønsker dig det bedste.

Mange hilsner Linda.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.