kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2016

Anonym trådstarter

min kæreste har valgt at slå hånden af sin far, men faren og hans kone har flere gange skrevet til mig nu fordi de ikke kan komme i kontakt med min kæreste.

hver gang de skriver har min kæreste og hans mor sagt at jeg bare skal blokere/slette dem, men de bliver ved.

Kan jeg godt tillade mig at sige til min mand at han skal sige ligeud til dem at han ikke gider mere, eller skal jeg spørge ham om gøre det? Eller måske noget tredje?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Ja selvføkgelig!!!

sikke en vattet kæreste der dels sætter dig som mellemmand og dels ikke fortæller sin far at han ikke ønsker kontakt 

jeg ville blive tosset på ham. 

Men du kan jo ikke tvinge ham så hvis han ikke vil ville jeg sende en besked eller ringe til faren og kort meddele at hans søn ikke ønsker kontakt og at du ikke vil være mellemmand så de selv må klare det. Og derefter meddele kæresten at du ikke vil blandes ind i noget. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Ai sha

Anonym skriver:

min kæreste har valgt at slå hånden af sin far, men faren og hans kone har flere gange skrevet til mig nu fordi de ikke kan komme i kontakt med min kæreste.

hver gang de skriver har min kæreste og hans mor sagt at jeg bare skal blokere/slette dem, men de bliver ved.

Kan jeg godt tillade mig at sige til min mand at han skal sige ligeud til dem at han ikke gider mere, eller skal jeg spørge ham om gøre det? Eller måske noget tredje?

Ja du kan så. Det er hans far. Han må tage konflikten

Anmeld Citér

21. december 2016

Soonmom

Jeg ville da sige hvad jeg mener til min kæreste,  men ikke mere end det og så bare lade være med at svare dem og blande mig udenom 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.