Produktet inofolic.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2016

Frederikke Lett

Hej alle,

Jeg er 42 år og har haft PCO tja siden tidernes morgen. 

For ca. 3-4 måneder siden blev jeg anbefalet af min gynækolog at tage produktet Inofolic, som virker lidt som metformin. Jeg kan se at alle skriver om metformin herinde. Anyway har jeg taget det og forstået det er et naturligt produkt og uden bivirkninger. Min gynækolog som følger mig sagde så fornylig at jeg ikke havde flere cyster på æggestokkene og jeg kunne MÆRKE min ægløsning, vi var sammen og jeg konstaterede to svage streger 14 dage efter, så gik der en uge til og jeg begyndte at bløde. Det er LIGE sket. SUK. SUk. SUK.  

Nå jeg kunne bare godt tænke mig at høre om der er andre, der bruger produktet inofolic og er glade for det som jeg, for jeg har tænkt mig at forsætte med det og prøve igen? Har været i gennem mange fertilitetsforsøg hos Svend LIndenberg og magter næsten ikke at gå op på den klinik igen. 

MH

Frederikke - lidt - ked - i-dag...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Abracadabra

Hej alle,

Jeg er 42 år og har haft PCO tja siden tidernes morgen. 

For ca. 3-4 måneder siden blev jeg anbefalet af min gynækolog at tage produktet Inofolic, som virker lidt som metformin. Jeg kan se at alle skriver om metformin herinde. Anyway har jeg taget det og forstået det er et naturligt produkt og uden bivirkninger. Min gynækolog som følger mig sagde så fornylig at jeg ikke havde flere cyster på æggestokkene og jeg kunne MÆRKE min ægløsning, vi var sammen og jeg konstaterede to svage streger 14 dage efter, så gik der en uge til og jeg begyndte at bløde. Det er LIGE sket. SUK. SUk. SUK.  

Nå jeg kunne bare godt tænke mig at høre om der er andre, der bruger produktet inofolic og er glade for det som jeg, for jeg har tænkt mig at forsætte med det og prøve igen? Har været i gennem mange fertilitetsforsøg hos Svend LIndenberg og magter næsten ikke at gå op på den klinik igen. 

MH

Frederikke - lidt - ked - i-dag...

Det er en helt utrolig og urimelig dyr måde at indtage B-vitamin på. Der er ikke dokumentation for, at netop dette firmas B-vitaminer skulle være bedre end supermarkedets (som koster få procent af inofolic).

Hvis man har penge som græs og er ligeglad med dokumentation, kan man da sagtens bruge inofolic. Hvis man går lidt op i, at man ikke bare skal fylde sig med alt muligt bras fra internettet, skal man nok tænke sig mere om.

Anmeld Citér

21. december 2016

Frederikke Lett

Hej,

Tak, for dit svar. Altså min gynækolog fortalte mig om hvordan det er kommet på gynækologernes interne retningslinjer og at produktet bliver mere og mere udbredt. Så tror måske ikke bare det kan afvises som bras. Det var også derfor jeg gerne ville høre fra nogle andre brugere.

Men er du PCO'er og blevet cyste-fri på anden måde?

MH 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.