Mens allerede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2016

Mbonde

Jeg har lige haft en abort og er derfor blevet fulgt med blodprøver, og den 7. var hcg på 13 og den 14 var hcg på 3 ,og de valgt at sige dette er fint.

Men har siden igår haft ømme bryster og idag er de virkelig ømme, normalt har jeg kun ømme bryster op til mens, men kan det allerede være en mens der er lige rundt om hjørnet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

Mbonde

opper lige 

Anmeld Citér

20. december 2016

Kay

Mbonde skriver:

Jeg har lige haft en abort og er derfor blevet fulgt med blodprøver, og den 7. var hcg på 13 og den 14 var hcg på 3 ,og de valgt at sige dette er fint.

Men har siden igår haft ømme bryster og idag er de virkelig ømme, normalt har jeg kun ømme bryster op til mens, men kan det allerede være en mens der er lige rundt om hjørnet?

Da jeg havde en SA for et par år siden nåede jeg ikke at få mens igen... jeg stod med en positiv test 32 dage efter jeg startede med at bløde  så ja det kan sagtens være din mens der er på vej...  

Anmeld Citér

20. december 2016

Mbonde

Kay skriver:

Da jeg havde en SA for et par år siden nåede jeg ikke at få mens igen... jeg stod med en positiv test 32 dage efter jeg startede med at bløde  så ja det kan sagtens være din mens der er på vej...  

Håber ikke det er mens der er på vej  

Men jeg får at se synes bare det lyder underligt hvis den allerede skulle komme 

Anmeld Citér

20. december 2016

Kay

Mbonde skriver:

Håber ikke det er mens der er på vej  

Men jeg får at se synes bare det lyder underligt hvis den allerede skulle komme 

Tja det kunne jo også være ægløsning? 

Jeg startede med at bløde d. 30 december 2013 blødte i 12 dage og testene positiv 1 februar  så æl kan ligge rimelig tidligt efter SA... 

Hvornår startede blødning og hvornår sluttede den? Det kunne jo i realiteten også være du var gravid?  

Anmeld Citér

21. december 2016

Mbonde

Kay skriver:

Tja det kunne jo også være ægløsning? 

Jeg startede med at bløde d. 30 december 2013 blødte i 12 dage og testene positiv 1 februar  så æl kan ligge rimelig tidligt efter SA... 

Hvornår startede blødning og hvornår sluttede den? Det kunne jo i realiteten også være du var gravid?  

Jeg blødte et stykke tid over en måned både frisk blod og noget brunligt noget. Men stoppede helt med begge dele Ca d. 5-6 december tror jeg.

Anmeld Citér

21. december 2016

Kay

Mbonde skriver:

Jeg blødte et stykke tid over en måned både frisk blod og noget brunligt noget. Men stoppede helt med begge dele Ca d. 5-6 december tror jeg.

Der er jo svært at sige det er så ca  16 dage siden du stoppede med at bløde... og selv hvis man havde en regelmæssig menstruation inden sammen kan man ikke sådan regne med den er det efter og hvor man så skal tælle fra... 

Men det kunne godt være menstruation eller ægløsning... ja eller graviditet... 

Så  igang gennem  og jeg ville nok hvis det var mig tage en test på lørdag  fordi jeg er så tosset at jeg tror på jule mirakler 

Anmeld Citér

21. december 2016

Mbonde

Kay skriver:

Der er jo svært at sige det er så ca  16 dage siden du stoppede med at bløde... og selv hvis man havde en regelmæssig menstruation inden sammen kan man ikke sådan regne med den er det efter og hvor man så skal tælle fra... 

Men det kunne godt være menstruation eller ægløsning... ja eller graviditet... 

Så  igang gennem  og jeg ville nok hvis det var mig tage en test på lørdag  fordi jeg er så tosset at jeg tror på jule mirakler 

Ja det er svært at vide hvad det kan være der er på vej, håber aller mest på en lille baby meeeeen så heldig tror jeg ikke vi er allerede, men alt kan ske hehe

Anmeld Citér

21. december 2016

Kay

Mbonde skriver:

Ja det er svært at vide hvad det kan være der er på vej, håber aller mest på en lille baby meeeeen så heldig tror jeg ikke vi er allerede, men alt kan ske hehe

Du må meget gerne give en opdatering på hvordan det går 

Anmeld Citér

21. december 2016

Mbonde

Kay skriver:

Du må meget gerne give en opdatering på hvordan det går 

Det skal jeg gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.