Nu har vi prøvet endnu et par måneder(stoppede p-pillerne sidste år i oktober, som kan læses i en anden tråd) og hver gang håber man selvom man siger til sig selv at man skal lade være, da man bare bliver skuffet 
Denne gang var der en ægblære der ikke var forsvundet, vi kunne derfor ikke prøve med menopur igen, heldigvis kunne jeg fint lave et æg og jeg fik ovitrelle til at sætte gang i ægløsningen, da jeg af mystiske grunde har svært ved det selv/er sen til det. Det skulle være på 14. dagen således at der var lang tid til evt. menstruation, min cyklus har været på 26 dage i alt. Jeg fik mål ægløsningstal i fredags med 75 som resultat hvor den i tidligere målinger havde været på 31, så det er jo godt. Vi kom derfor til at sætte forhåbningen op efter noget.
Men i går på dag 24 starter så menstruation, godt nok ikke særlig kraftig men det er ikke implantation eller andet svagt.
Det betyder altså at cyklus er forkortet yderligere.
Gynækologen vil tale med mig i dag, så jeg forhåbentlig kan blive sat igang med et eller andet selvom vi som tidligere selvfølgelig rammer oven i ferien, da det jo har taget lang tid efter aborten.... Selvom alle sagde det plejer at gå nemt for de fleste efter Missed Abortion, men intet er let her. Min mand har virkelig god sædkvalitet, så det er jo mig der har problemer 
Gyn. foreslår at jeg ved ægløsning starter på at få progeteron tilskud, i håbet om at sinke menstruationen en smule således at der vil kunne være held på et tidspunkt.
Vi har nu prøvet forskellige løsninger og hver gang tærrer det kraftigere og kraftigere på min mand. Vi havde jo håbet på en tidlig julegave, men det blev heller ikke denne gang 
Vi er er snart ved at give op, men det er svært at acceptere når jeg tidligere har været gravid, selvom det førte til abort.
Jeg er bange for at vi vil komme til at isolere os fra vores vennekreds hvis vi ikke kommer til at få et barn på et tidspunkt, da det gør for ondt at se på deres glæde ved deres små poder. Man tænker jo at gid det bare var os..... og tvivler på om det kommer på et tidspunkt. Ja jeg ved godt at det ikke er længe men det har været et MEGET hårdt år på denne front.