Til den kommende oldemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
7 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg har LIGE testet positivt igår. Denne gang vil jeg nyde at jeg er gravid lige nu og ikke være bange for det ender i en bio igen. Derfor bruger jeg ventetiden på noget jeg har drømt om længe. Nemlig hvordan jeg skal fortælle min elskede bedste at hun skal være oldemor. Jeg har fundet den perfekte måde og jeg begyndte at tude da jeg bare tænkte på scenariet. 

Jeg vil lade hende åbne låget og så vil jeg bede hende læse højt for mig, min kæreste og mine forældre, hvad synes i? Rimet/digtet har jeg selv fundet på, ja jeg er ikke den store poet men kan det ikke gå? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

Anonym trådstarter

Der kommer (forhåbentlig) også et scanningsbillede med i æsken

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Og pappet bliver selvfølgelig også skiftet ud med noget pænere papir 

Anmeld Citér

19. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg har LIGE testet positivt igår. Denne gang vil jeg nyde at jeg er gravid lige nu og ikke være bange for det ender i en bio igen. Derfor bruger jeg ventetiden på noget jeg har drømt om længe. Nemlig hvordan jeg skal fortælle min elskede bedste at hun skal være oldemor. Jeg har fundet den perfekte måde og jeg begyndte at tude da jeg bare tænkte på scenariet. 

Jeg vil lade hende åbne låget og så vil jeg bede hende læse højt for mig, min kæreste og mine forældre, hvad synes i? Rimet/digtet har jeg selv fundet på, ja jeg er ikke den store poet men kan det ikke gå? 

Jeg synes det er super sødt   Og kæmpe stort tillykke med graviditeten. 

Men du venter lidt med at aflevere det ikke? Ikke fordi jeg skal være kynisk, men 12 uge i hvert fald, ville jeg vente til

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg synes det er super sødt   Og kæmpe stort tillykke med graviditeten. 

Men du venter lidt med at aflevere det ikke? Ikke fordi jeg skal være kynisk, men 12 uge i hvert fald, ville jeg vente til

Jo selvfølgelig.. er jo ikke dum har været udsat for 2 tidlige aborter så venter med sådan noget, det er bare noget jeg hygger mig med herhjemme 

Anmeld Citér

19. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Jo selvfølgelig.. er jo ikke dum har været udsat for 2 tidlige aborter så venter med sådan noget, det er bare noget jeg hygger mig med herhjemme 

Ej, det sagde jeg jo heller ikke du var Det virkede bare som om du var igang med at sende det og alt muligt og man ved jo aldrig Og jeg synes altså det er hyggeligt du går og hygger dig med det

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ej, det sagde jeg jo heller ikke du var Det virkede bare som om du var igang med at sende det og alt muligt og man ved jo aldrig Og jeg synes altså det er hyggeligt du går og hygger dig med det

Ej nej jeg venter godt nok. Til jeg er lidt mere sikker. Det er bare for at holde mit hovede i skak med noget andet og tak. Så skal den bare finpudses og forhåbentlig gives væk en dag

Anmeld Citér

19. december 2016

ninibadini

Jeg synes det er rigtig sødt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.