julegave til manden og sønnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
20 svar
2 synes godt om
19. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg er fuldstændig på bar bund. 

Jeg aner ikke hvad jeg skal købe til min mand i julegave.

Det virker som om han har alt.

Sønnen på 8 ønsker sig ingenting hvis man spørger ham.

Er der nogle der kan komme med foreslag?!?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

Babilooo

Der er mange der har alt... men det er oftes materielle ting. Jeg har et år fået spaophold på Comwell. Sidste år tog vi på weeekendtur til Prag og nød hinanden uden børn i 3 dage. Jeg ville klart vælge en oplevelse.

Anmeld Citér

19. december 2016

Babilooo

Mht sønnen: hvad med et sejt spil til PlayStation eller noget lignende. Går han til fodbold eller andet hvor han bruger udstyr.?

Der er også en sej robot der kan snakke til eye q. Den  ville måske også være et hit.

vi har købt legodimension startpakke hvis han synes om PlayStation. 

Det afhænger jo også af budgettet.

Anmeld Citér

19. december 2016

hautecouture

Anonym skriver:

Udover hver deres gave - en Elsa dukke til datteren og et "cykelkit" til faren så får de en biograftur sammen også. Har bare købt det der gavekort som er billetter, sodavand og popcorn. Jeg har termin med lillesøster om 4 uger, så synes det kunne være en god idé, at give dem muligheden for, at "stikke af" en aften 

Anmeld Citér

19. december 2016

Nel

Jeg har også en kæreste der ikke ønsker sig særlig meget. Jeg har købt en lækker Superdry jakke til ham, også selvom han ikke mangler jakker. Jeg har købt den i en fysisk butik, så han kan bytte den og så fungerer den ligeså meget som et gavekort.

Det kan du også gøre med andre ting, hvis han nu ikke skulle være til Superdry. F.eks. Peak Performance, magasin eller lignende. Jeg synes det var hyggeligt at vælge noget jeg godt kunne lide, til ham, men samtidig vil jeg også sige til ham at han skal tænke på den som et gavekort til butikken, så han skal ikke føle sig forpligtet til at beholde den.

Det er mit forslag, ikke særlig kreativt og i den materialistiske ende. Men god ide til en person der intet ønsker sig.

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Der er mange der har alt... men det er oftes materielle ting. Jeg har et år fået spaophold på Comwell. Sidste år tog vi på weeekendtur til Prag og nød hinanden uden børn i 3 dage. Jeg ville klart vælge en oplevelse.

jeg havde faktisk tænkt på spa eller lignene. Det kunne være så godt. 

Problemet er bare at vi har 4 børn. Denyngste er 2 1/2 måned. 

og vi har ingen pasningsmuligheder:/

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Udover hver deres gave - en Elsa dukke til datteren og et "cykelkit" til faren så får de en biograftur sammen også. Har bare købt det der gavekort som er billetter, sodavand og popcorn. Jeg har termin med lillesøster om 4 uger, så synes det kunne være en god idé, at give dem muligheden for, at "stikke af" en aften 

Rigtig god ide

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Mht sønnen: hvad med et sejt spil til PlayStation eller noget lignende. Går han til fodbold eller andet hvor han bruger udstyr.?

Der er også en sej robot der kan snakke til eye q. Den  ville måske også være et hit.

vi har købt legodimension startpakke hvis han synes om PlayStation. 

Det afhænger jo også af budgettet.

Rigtig god ide. Må lige se på det

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg har også en kæreste der ikke ønsker sig særlig meget. Jeg har købt en lækker Superdry jakke til ham, også selvom han ikke mangler jakker. Jeg har købt den i en fysisk butik, så han kan bytte den og så fungerer den ligeså meget som et gavekort.

Det kan du også gøre med andre ting, hvis han nu ikke skulle være til Superdry. F.eks. Peak Performance, magasin eller lignende. Jeg synes det var hyggeligt at vælge noget jeg godt kunne lide, til ham, men samtidig vil jeg også sige til ham at han skal tænke på den som et gavekort til butikken, så han skal ikke føle sig forpligtet til at beholde den.

Det er mit forslag, ikke særlig kreativt og i den materialistiske ende. Men god ide til en person der intet ønsker sig.

super ide

Du har ret i det ikke behøver være noget han mangler.

Problemet er jo lidt at hvis man mangler noget køber man det :/

Anmeld Citér

19. december 2016

Monski

Anonym skriver:

Min søn på 7 får/ fik (har lige haft fødselsdag) en guitar, alias spil, et spil til wii u, transformers, pluspluser, LEGO og pokemon ting 

far får et sølvkort til Tivoli 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.