Juuuuul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg elsker virkelig julen normalt ... 

men jeg synes julen oh nytår i år virker så uoverskueligt , jeg har to børn bor sammen med en kæreste ikke børnenes far og er sygemeldt , pengene for mit vedkommende er enormt små , jeg kan næsten ikke være i lig selv fordi jeg har så svært ved t få det hele til at hænge sammen... 

jeg står for mad her hjemme vores forsikringer og vores internet . Foruden alle mine egne udgifter telefon dk lån egne forsikringer bIl osv .  Vi bor på landet så bil er en nødvendighed , instituation 

Han står for husleje og strøm ret billig husleje ... 

vi er 4 børn hver anden weekend , altså 6 mennesker som skal have mad . 

Han har så svært ved at forstå mine penge er virkelig små og være Børnene rent faktisk os skal have tøj sko osv . 

Jeg har aller mest lyst til lige nu at grave Mogens kan slet slet ikke se hvordan vi skal holde nytår vi har alle børn hjemme ...

pengene er stort set brugt den her måned ... 

havde sådan brug for luft . Søger ikke rigig noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Puha kender det godt. 

Kan slet ikke tro at der kun er en uge til. Har en masse deadlines at nå som er fuldstændig urealistiske. Oven på det skal jeg arbejde hele julen, d 23.,24.,25. og 26. Så kan slet ikke overskue julehygge og alt muligt om formiddagen når jeg skal arbejde 15-23 de dage. 

Og så mangler vi at gøre rent. På grund af renovering har vi rod og støv alle vegne og julepynt, juletræ og beskidt hænger bare ikke sammen i mit hoved.

Pengene er væk, brugt på nødvendige ting, der typisk nok altid skal til lige midt i julen. Vi har ingen julegaver købt endnu da vi begge har arbejdet som sindssyge til dels på arbejdet men også med renoveringen herhjemme. 

Ja.. glædelig jul siger jeg bare

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.