Hejsa
Da jeg for godt 4 år siden blev gravid med min datter, kom kommunen hurtigt ind over, da min eks har nogen psykiske problemer, der blev lavet en psykolog undersøgelse af os begge, min eks viste at han stort set ingen forældreevne havde, min var normal...men på baggrund af det blev vi sendt på mor/barn hjem...
På hjemmet kunne personalet ikke undgå at se hvor kontrollende og voldelig min eks var overfor mig ( det var ikke noget jeg havde fortalt nogen om ) og da vores pige var 3 uger gammel, måtte hun indlægges fordi hun reagerede på sin fars aggressive adfærd, ved at stoppe med at spise.....
Det blev besluttet at han ikke længere skulle se hende eller mig, vi fik et tilhold og har siden haft navne og adresse beskyttelse (han havde i forvejen 2 tilhold til tideligere kærester, så derfor fik jeg det også)
Vi har siden været i sf ca. Hver 6. Mdr. Min eks har stadig ikke fået samvær , der bliver hver gang lagt vægt på at han skal få et stabilt liv (holde på samme arbejde, ikke skifte kæreste hele tiden, vise interesse for sin datter, jeg sender billeder med lidt tekst om hvardan hun har det hver 14. Dag, han skal så spørge ind til hende ) det er vigtigt for min eks psyke at de ting er stabile og derfor sf lægger vægt på det
Forrige gang vi var i sf besluttede de at der skulle laves en ny psykolog undersøgelse, den viste så at psykologen mente at vores datter og hendes far godt kunne have overvåget samvær
Det gik sf dog imod og sagde at det mente de ikke, min eks blev meget aggressiv pga af at han stadig ikke kan få lov at se hende og de måtte have vagter ind og holde ham og følge ham ud, hvor han kunne køle lidt af
Efterfølgende snakker vi igen og min eks får afvide han kan søge igen efter 6 måneder.
Min pige er nu 3.5 år hvor længe kan han blive ved med at søge hver 6. Måned, der er ingen udsigt til han ændre sig. Kan man anmode om at der går lidt længere tid imellem?
Min datter har været en del igennem efter indlæggelsen da hun var 3 uger fik hun massiv støtte, men udviklede alligevel en spiseforstyrrelse, der gør at hun stadig ikke spiser hvis der sker nye ting eller hvis vi har gæster eller ikke spiser hjemme, hun bliver fulgt på børneamb. Og har haft flere indlæggelser til spisetræning og er nu også været igennem en psykolog vudering, for at finde ud af om hun er stærk nok til at se sin far....
Undskyld det meeeget lange indlæg, men synes at det var vigtig at få noget af baggrundshistorien med, tak fordi i læste med 
God jul og godt nytår