Kan det være et tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2016

Butterfly

Hej 

Jeg har nu haft ekstrem ømme brystvorter siden et par dage før ægløsning som jeg havde for en uge siden og siden i går er mine bryster også blevet ømme.. har jeg aldrig prøvet før så længe før (forventet mens.)  Jeg har testdag om en uge. Kan det være et tegn på graviditet allerede?  og vil det være hul i hovedet og teste nu? (er 3+0 hvis jeg er gravid)

Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

Mortil2piger18

Butterfly skriver:

Hej 

Jeg har nu haft ekstrem ømme brystvorter siden et par dage før ægløsning som jeg havde for en uge siden og siden i går er mine bryster også blevet ømme.. har jeg aldrig prøvet før så længe før (forventet mens.)  Jeg har testdag om en uge. Kan det være et tegn på graviditet allerede?  og vil det være hul i hovedet og teste nu? (er 3+0 hvis jeg er gravid)

Knus 

Ja det kan det, men det kan også bare være pga ægløsning. jeg har prøvet både at få ømme bryster/brystvorter og ikke være gravid, en enkelt gang var jeg også gravid, men tabte det. Så det er ikke at graviditets tegn du kan gå ud fra alene

Anmeld Citér

18. december 2016

AnoMom

Butterfly skriver:

Hej 

Knus 

Det kan sagtens være tegn, det kan også være ÆL. :-)

ja det vil være hul i hovedet at teste nu da risikoen for en negativ test er stor så tidlig selvom du måske er gravid. Ligeledes er risikoen for en bio test stor og du står så med et falsk håb der skuffer og såre når/hvis du begynder at bløde. Test på testdag eller senere. Så er resultatet mere klart :-)

Anmeld Citér

18. december 2016

Butterfly

AnoMom skriver:

Det kan sagtens være tegn, det kan også være ÆL. :-)

ja det vil være hul i hovedet at teste nu da risikoen for en negativ test er stor så tidlig selvom du måske er gravid. Ligeledes er risikoen for en bio test stor og du står så med et falsk håb der skuffer og såre når/hvis du begynder at bløde. Test på testdag eller senere. Så er resultatet mere klart :-)

Mange tak for svar 

Jeg venter og ser 

Anmeld Citér

18. december 2016

Butterfly

Kærlighedogkildevand skriver:

Ja det kan det, men det kan også bare være pga ægløsning. jeg har prøvet både at få ømme bryster/brystvorter og ikke være gravid, en enkelt gang var jeg også gravid, men tabte det. Så det er ikke at graviditets tegn du kan gå ud fra alene

Mange tak for svar 

Jeg må se tiden an 

Anmeld Citér

18. december 2016

Pianisten

Som de andre skriver, så kan det sagtens være et tegn. Jeg plejede at have ømme brystvorter til ÆL, det havde jeg også i den omgang jeg blev gravid, forskellen lå bare i at det simpelthen ikke ville stoppe med at gøre ondt i de brystvorter - er 17+3 i dag og de er stadig ømme 

Anmeld Citér

18. december 2016

Butterfly

Pianisten skriver:

Som de andre skriver, så kan det sagtens være et tegn. Jeg plejede at have ømme brystvorter til ÆL, det havde jeg også i den omgang jeg blev gravid, forskellen lå bare i at det simpelthen ikke ville stoppe med at gøre ondt i de brystvorter - er 17+3 i dag og de er stadig ømme 

Jeg har i dag fået ekstremt ømme bryster (hvilket jeg nogen gange får inden mens.) men synes simpelthen det er ulideligt at ha ømme dutter og babser i så lang tiden inden mens. 

Men tror desværre bare ikke på at der er noget.. og næsten hver cyklus oplever jeg noget nyt med kroppen på trods af jeg smed p-pillerne for halvanden år siden. Og der er ikke sket noget endnu 

Anmeld Citér

19. december 2016

Butterfly

Der er nogle ting jeg undre mig over..

Når jeg har BH på, så kan min ene dut (brystvorte ) simpelthen klø som bare fanden  plejer de ikke at gøre.

Og min bryster er bare ømme og spændte, men det plejer de også nogle gange at være op til mens.

Men så en film i formiddags inden jeg skulle på arbejde.. og der var flere gange hvor jeg fik vand i øjnene - der plejer altså at skal lidt mere til 

Kan ikke finde ud af om det er min krop der spiller mig et puds..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.