Lejebolig.dk boligportsl.dk bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. december 2016

AMM00

hej alle.

jeg står akut og skal finde lejligheder, og har fundet lidt, men kan ikke få nummeret på udlejer da man skal have bruger. Jeg har slet ikke penge på kontoen til at oprette 4 dage for 29 kr. Er der nogle herinde der har en bruger til lejebolig som kan oplyse mig nummeret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

Abracadabra

Det er ulovligt at dele logins, så du er nok nødt til at finde de 29 kroner...

Anmeld Citér

17. december 2016

Falk43

Du har ikke 29 kroner ?? Hvis jeg var så meget på skideren,  ville jeg finde en  avisrute,  sælge noget eller få omgangskreds der kunne låne mig 29 kroner. Hvis du reelt ikke har 29 kroner v dem 17 i mdr er der noget der er gået galt 

Anmeld Citér

18. december 2016

AMM00

Falk43 skriver:

Du har ikke 29 kroner ?? Hvis jeg var så meget på skideren,  ville jeg finde en  avisrute,  sælge noget eller få omgangskreds der kunne låne mig 29 kroner. Hvis du reelt ikke har 29 kroner v dem 17 i mdr er der noget der er gået galt 

Og du synes det er nødvendigt at komme med din mening om jeg har 29kr? Nej jeg har ikke 29 kr på min konto, og ja det her er en lorte måned. Hvis du har det godt økonomisk så godt for dig. Men måske skulle du vide at der rent faktisk sidder nogle som er på SKIDEREN som du kalder det og ikke har brug for en kommentar som at noget må være gået galt. Jeg er SÅ glad for at mine børn og jeg har tag over hovedet og har nok mad, tøj og intet mangler i sådan en måned. 

Jeg spurgte om nogle kunne skaffe 1 eneste nummer, og slut. Men nu har jeg lånt en venindes login. Og den må jeg bruge så meget jeg vil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.