wii u eller xbox one??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken konsol er bedst!!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2016

debbie19

Hej  

vi overvejer lidt at købe en wii u eller en xbox one men med kinect ved siden da vi synes det kunne være sjovt at bowle osv.. kan se på nettet at begge er temmelig svære at få fat på  så kan ikke rigtig finde ud af hvilken konsol er bedst... håber i har nogen erfaringer i vil dele ud af

alså vi ved ved wii u skal man købe controller  og nonchuck ved siden af for at spille bowling...

men ved xbox skal vi have fat i kinect og et stik til kinect så begge konsol er der jo brug for ekstra ting....

nigen med erfaring ??

Glædelig jul til alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

B&J

Vi havde først en boks one men der er ikke mange spil til, altså til børn

vi solgte den og købte en wii u og. Vores søn er hammer god til de spil der til 

og han er 6 og syntes de spil er meget sovet så mor og far også kan være med

Anmeld Citér

18. december 2016

debbie19

B&J skriver:

Vi havde først en boks one men der er ikke mange spil til, altså til børn

vi solgte den og købte en wii u og. Vores søn er hammer god til de spil der til 

og han er 6 og syntes de spil er meget sovet så mor og far også kan være med

hvad alder vil du tro de kan bruge den fra ?

og har i spil med bowling tennis osv?

tænker nemlig den der gamepad kunne være smart for så kan der ses fjernsyn og underholdes på gamepad vis vi andre ikke lige orker at spille men ellers tror jeg mere vi er til bowling spil og der er jeg lidt bidt af at man ved kinect til xbox kan undgå controller.. men tilgengæld har de færre spil ind wii u... den er svær 

Anmeld Citér

18. december 2016

migmigher

debbie19 skriver:

Hej  

vi overvejer lidt at købe en wii u eller en xbox one men med kinect ved siden da vi synes det kunne være sjovt at bowle osv.. kan se på nettet at begge er temmelig svære at få fat på  så kan ikke rigtig finde ud af hvilken konsol er bedst... håber i har nogen erfaringer i vil dele ud af

alså vi ved ved wii u skal man købe controller  og nonchuck ved siden af for at spille bowling...

men ved xbox skal vi have fat i kinect og et stik til kinect så begge konsol er der jo brug for ekstra ting....

nigen med erfaring ??

Glædelig jul til alle 

Jeg har en xbox med kinect, ekstra harddisk og lidt spil du evt kan købe. 

Sender pb hvis du kunne være interesseret 

Anmeld Citér

18. december 2016

debbie19

migmigher skriver:

Jeg har en xbox med kinect, ekstra harddisk og lidt spil du evt kan købe. 

Sender pb hvis du kunne være interesseret 

tak for tilbudet men min bedre halvdel er ikke meget for at købe brugt elektronik  

glædelig jul

Anmeld Citér

18. december 2016

B&J

debbie19 skriver:

hvad alder vil du tro de kan bruge den fra ?

og har i spil med bowling tennis osv?

tænker nemlig den der gamepad kunne være smart for så kan der ses fjernsyn og underholdes på gamepad vis vi andre ikke lige orker at spille men ellers tror jeg mere vi er til bowling spil og der er jeg lidt bidt af at man ved kinect til xbox kan undgå controller.. men tilgengæld har de færre spil ind wii u... den er svær 

Wii u kunne Daniel fra 4-5 års alderen der havde vi nemlig xboks. 

Vi spiller meget Mario med rat osv vi har ikke så mange ting til den inu men det kommer nok ja den er super spart med den lille skærm så kan man også spille der fra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.