Hvor længe kan man forvente det tager.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
8 svar
2 synes godt om
17. december 2016

Aprilbaby2015

Min søn er lavet på en p-pille pause på godt 2 mdr. Pause. Hvilket overraskede os en del. 

Kan man forvente at blive gravid lige så hurtig igen, eller tager det længere tid 2- Gang.? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

L-Mortil3

Det kan man desværre ikke svare på da det er meget individuelt! Vores den første tog over et år, nr 2 tog 1 forsøg, nummer 3 tog 5 år....

et vennepar blev gravide i første hug med nr 1, og har forsøgt nu i 5 år på nr 2...

et andet venbepar har fået både nr 1, 2 og 3 i første forsøg hver gang :-)

Anmeld Citér

17. december 2016

MorTilN

Det kan sagtens tage længere tid med nr 2 men det kan også gå lige så stærkt.

Anmeld Citér

17. december 2016

Disa

Jeg er i gang med min 4. graviditet og er hver gang blevet gravid i første forsøg efter p-pille stod. Det kan godt lade sig gøre, men i må endelig ikke sætte næsen op efter det, hellere lade det komme som en dejlig overraskelse end en skuffelse. 

Anmeld Citér

18. december 2016

2721

Den første på gummi, de 2 næste i første hug.  Som i vi havde sex 1 gang nr 2 var planlagt, vi blev bare begge syge og sex var ikke rigtig en prioritet. 3 gang havde vi aftalt at jeg ikke skulle på p-piller grundet amning og vi vidste nr 3 på et tidspunkt var aktuelt så vi brugte kondom, den smuttede så en enkel gang  og ja så var der gevinst igen

Anmeld Citér

18. december 2016

Sprit25

1 tog 1,5 år nummer 2 tog 6 mdr 

det er forskelligt

Anmeld Citér

18. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det kan man ikke sige noget generelt om og andre menneskers historier er ikke noget du kan læne dig op af.

Fertiliteten ændrer sig hele livet - og du og din partners situation er "jeres egen". Så at vente er eneste løsning..

Anmeld Citér

18. december 2016

MCIS

Det er fuldstændigt umuligt at svare på og meget forskelligt fra person til person. Min veninde blev gravid første gang de havde sex, og nu prøver de igen og har prøvet over er halvt år.

Anmeld Citér

19. december 2016

Aprilbaby2015

Men der er nu godt at høre flere forskellige oplevelser... ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.