Hvornår testede i positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår testede du positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

454 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2016

silaslilje

Hej piger

Jeg er gået 14 dage over tid, men tror dog ikke det skyldes en graviditet - testen er negativ. Lægen siger dog, at det alligevel kan skyldes, at jeg er gravid, hvorfor jeg d.d. har afventer svar på blodprøver.. 

Trods jeg ikke er gravid, er jeg alligevel meget nysgerrig mhp. hvornår i testede positive/kunne teste positiv - derfor laver jeg en lille afstemning. Håber i har lyst til at være med 

I må meget gerne uddybe jeres svar!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2016

Bb2015

Jeg testede løs den første måned efter PB begyndte og fik negativ og negativ og negativ - min mens kom en uge senere end jeg regnede med. Næste måned testede jeg efter samme interval som mens kom måneden før - der har jeg været omkring 4+0  testede blot fordi jeg havde én liggende. Troede ikke jeg var gravid fordi jeg var blevet så skuffet måneden før. Men testen var positiv og dette var dagen hvor jeg forventede at få min mens 

Anmeld Citér

23. december 2016

Tanja.mp

silaslilje skriver:

Hej piger

Jeg er gået 14 dage over tid, men tror dog ikke det skyldes en graviditet - testen er negativ. Lægen siger dog, at det alligevel kan skyldes, at jeg er gravid, hvorfor jeg d.d. har afventer svar på blodprøver.. 

Trods jeg ikke er gravid, er jeg alligevel meget nysgerrig mhp. hvornår i testede positive/kunne teste positiv - derfor laver jeg en lille afstemning. Håber i har lyst til at være med 

I må meget gerne uddybe jeres svar!

Har du fået svar på testen ? ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.