Bare et hurtigt spoergsmaal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. december 2016

TNBC

Godaften de damer og herrer

Jeg har bare et hurtigt spoergsmaal, da jeg har taenkt over, fordi der har vaeret noget snak om alcohol og at vaere fuld.

Hvis I var til firmajulefest(fra kl.1 paa en hverdag), og drak(fuld), ville I saa komme hjem foer eller efter I vidste at boernene ville vaere I seng?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
TNBC skriver:

Jeg har bare et hurtigt spoergsmaal, da jeg har taenkt over, fordi der har vaeret noget snak om alcohol og at vaere fuld.

Hvis I var til firmajulefest(fra kl.1 paa en hverdag), og drak(fuld), ville I saa komme hjem foer eller efter I vidste at boernene ville vaere I seng?

Efter, helt 100. Nu er jeg så alene, så problemstillingen er ikke så relevant i mit liv, men jeg ville ikke bryde mig om at komme fuld hjem til et vågent barn.

Anmeld Citér

15. december 2016

TNBC

MummiT skriver:

Efter, helt 100. Nu er jeg så alene, så problemstillingen er ikke så relevant i mit liv, men jeg ville ikke bryde mig om at komme fuld hjem til et vågent barn.

Helt enig... Jeg ville hellere vente til efter deres sengetid og saa vaere frisk til naeste morgen og se dem.

Anmeld Citér

15. december 2016

AnoMom

TNBC skriver:

Jeg ville vente til efter. Synes ikke børnene har behov for at se sin mor/far fuld. Det er ikke rart selvom man måske er kærlig. :-)

Anmeld Citér

15. december 2016

Soonmom

Det kommer an  på hvor fuld jeg var,  jeg skal have drukket ret meget før jeg ikke kan være helt seriøs og virke upåvirket 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.