Er der en ægløsningstest-ekspert tilstede?! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2016

lll

Jeg er stadig ikke helt med, jeg har forventet ægløsning her op til weekenden, så tog idag en ægløsningstest for at starte et sted, tænker at tage en hver dag fra nu og til ægløsning! 

Den jeg tog i dag, så den således ud (se vedhæftede billede) - At der er en streg skal det betyde at der er en lille hormonstigning?! Eller mit hormon niveau stiger lige så langsomt eller? Skal de være absolut lige tydelige før der bare er en lille hormonstigning?! 

Jeg har ikke helt kunne greje hvordan de helt præcist virker de teste?! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2016

VN

lll skriver:

Jeg er stadig ikke helt med, jeg har forventet ægløsning her op til weekenden, så tog idag en ægløsningstest for at starte et sted, tænker at tage en hver dag fra nu og til ægløsning! 

Den jeg tog i dag, så den således ud (se vedhæftede billede) - At der er en streg skal det betyde at der er en lille hormonstigning?! Eller mit hormon niveau stiger lige så langsomt eller? Skal de være absolut lige tydelige før der bare er en lille hormonstigning?! 

Kontrolstreg og teststreg skal være lige tydelige, eller teststregen tydeligere. Helt normalt med en lille streg igennem hele sin cyklus. Held og lykke med det 

Anmeld Citér

15. december 2016

Rockertand

lll skriver:

Når de 2.streger nærmer sig hinanden i intensitet, skal du tage 2-3 i døgnet, man tester i tidsrummet 10-20, aldrig morgenurin. 

Anmeld Citér

15. december 2016

lll

Rockertand skriver:

Når de 2.streger nærmer sig hinanden i intensitet, skal du tage 2-3 i døgnet, man tester i tidsrummet 10-20, aldrig morgenurin. 

Åh wow flere test om dagen.. Tak for info, den havde jeg ikke regnet ud!! 

Jeg må vidst have købt nogle flere test!

Tak for hjælpen!

Lige nu er testen så negativ som den kan være eller hvordan?!

Tak!

Vh!

Anmeld Citér

15. december 2016

lll

VN skriver:

Kontrolstreg og teststreg skal være lige tydelige, eller teststregen tydeligere. Helt normalt med en lille streg igennem hele sin cyklus. Held og lykke med det 

Ok! Tak!

Jeg må prøve mig lidt frem, det er nyt land med at teste.. 

Og den der med at den er negativ selvom der kommer en streg frem, kan min hjerne vidst ikke helt forstå! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.