Læge eller se tiden an?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er meget i tvivl, om jeg skal kontakte min læge eller "bare" se tiden an lidt endnu... 

Har haft to mislykkedes graviditeter siden vi startede for nu 1 år siden, og derimellem har jeg kun haft 2 menstruationer (udover blødninger ifbm abort) 

Læger og gyn siger alle at jeg er ung sund og rask, men det nager mig at det ikke lykkedes for os. Især fordi jeg ikke har en jordisk chance for at vide hvornår jeg har ægløsning, og vi har ikke længere overskud til at have sex hver anden dag. 

Jeg er ikke engang sikker på om jeg har ægløsning

Men kan/vil lægerne overhovedet gøre noget når nu jeg har været gravid 2 gange? 

Nogen der har været igennem noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2016

JKC

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er meget i tvivl, om jeg skal kontakte min læge eller "bare" se tiden an lidt endnu... 

Har haft to mislykkedes graviditeter siden vi startede for nu 1 år siden, og derimellem har jeg kun haft 2 menstruationer (udover blødninger ifbm abort) 

Læger og gyn siger alle at jeg er ung sund og rask, men det nager mig at det ikke lykkedes for os. Især fordi jeg ikke har en jordisk chance for at vide hvornår jeg har ægløsning, og vi har ikke længere overskud til at have sex hver anden dag. 

Jeg er ikke engang sikker på om jeg har ægløsning

Men kan/vil lægerne overhovedet gøre noget når nu jeg har været gravid 2 gange? 

Nogen der har været igennem noget lignende? 

Jeg har ikke som sådan været igennem noget lignende, jeg har bare brugt et år på at blive gravid første gang. Jeg vil bare gerne anbefale zoneterapi til at få styr på cyklussen!!! :-)

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

JKC skriver:

Jeg har ikke som sådan været igennem noget lignende, jeg har bare brugt et år på at blive gravid første gang. Jeg vil bare gerne anbefale zoneterapi til at få styr på cyklussen!!! :-)

Tak for svar  

Zoneterapi har jeg overvejet.. kan du fortælle hvordan det er det fungerer? Hvis det virker for en, virker det så NU eller mere langsigtet? 

Anmeld Citér

14. december 2016

JKC

Anonym skriver:

Tak for svar  

Zoneterapi har jeg overvejet.. kan du fortælle hvordan det er det fungerer? Hvis det virker for en, virker det så NU eller mere langsigtet? 

Min cyklus var for kort, og allerede 2. måned jeg gik hos hende, havde hun fået min cyklus op på normal længde :-) 27-28 dage. Hvordan det foregår, er jo alt efter ens behov. Jeg havde en regelmæssig mens, som dog var for kort, så derfor blev målet med mig at forlænge den nogle dage. Jeg gik to gange om måneden - 6 dage efter mens, og omkring ægløsningstidspunktet. For nogle virker det med det samme. Jeg gik hos hende i 4 måneder.  Om det er hende der har noget med miraklet at gøre ved jeg ikke - men jeg ved at hun fik styr på min cyklus :-)

Er hvert fald glad for at jeg gav det en chance. Og jeg ved at zoneterapi har hjulpet mange med uregelmæssig cyklus.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.