Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj!
Jeg har brug for et råd Min kæreste cykler rigtigt meget mountainbike og meget sammen med de samme gutter. Nu er det sådan, at der i Kristi Himmelfartsferien 2017 er en mountainbike tur til Harzen som han virkelig gerne vil med på sammen med de her gutter. (Vi kan godt tage med, men jeg gider altså ikke sidde i Harzen med en 5-årig og en baby på 4-5 mdr alene fra kl 9-16 mens far cykler og så kommer han skidetræt hjem Så takkede pænt nej - men det er hans store hobby ved siden af et stressende studie og DERFOR vil jeg gerne give ham et tilskud til turen i julegave (vi bor i hus og har 1 datter + 1 mere på vej, men vi har ikke fællesøkonomi fordi det er sådan vi begge har det bedst, hihi) - men synes det virker uinteressant bare at smide penge i en kuvert og skrive "glædelig jul - her tilskud til Harzen" Så er der ikke nogle der har nogle kreative ideer til evt indpakning og kort så en "kedelig" pengegave også oser af familiær kærlighed ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Halløj! Jeg har brug for et råd Min kæreste cykler rigtigt meget mountainbike og meget sammen med de samme gutter. Nu er det sådan, at der i Kristi Himmelfartsferien 2017 er en mountainbike tur til Harzen som han virkelig gerne vil med på sammen med de her gutter. (Vi kan godt tage med, men jeg gider altså ikke sidde i Harzen med en 5-årig og en baby på 4-5 mdr alene fra kl 9-16 mens far cykler og så kommer han skidetræt hjem Så takkede pænt nej - men det er hans store hobby ved siden af et stressende studie og DERFOR vil jeg gerne give ham et tilskud til turen i julegave (vi bor i hus og har 1 datter + 1 mere på vej, men vi har ikke fællesøkonomi fordi det er sådan vi begge har det bedst, hihi) - men synes det virker uinteressant bare at smide penge i en kuvert og skrive "glædelig jul - her tilskud til Harzen" Så er der ikke nogle der har nogle kreative ideer til evt indpakning og kort så en "kedelig" pengegave også oser af familiær kærlighed ?
Veksl pengene til mønter og form en cykel ud af mønterne og lim det på et stort stykke karton
Print et kort ud og sæt 50 øre i ruten fra jeres hjem til harzen. Resten kan foldes og sættes på destinationen så forstår han måske at det er tilskuddet/lommepengene til turen
Veksel pengene og pak dem ind sammen med et sadeldækken eller noget andet cykel hallø. Vh stine
Klip en masse billeder ud af cykel/ham/hans venner og Harzen, og klister på en lille æske hvor pengene ligger i
Tusinde tak for de gode og fine tips Jeg har besluttet at lave en lille kasse/kiste hvorpå der står Harzen kit og som indeholder lidt forskelligt såsom energibar, vabelplaster, kølende gel, ansigts solcreme osv. - og en lille kuvert med tilskudet i. Tak igen
Jeg ville købe en stor ramme og finde en masse billede udklip og tekster som passer til turen og putte ind i rammen med pengesedler(:
Lave et gavekort på computeren. Sætte nogle billeder på af cykler osv.
Putte det i en ramme sammen med pengene
Hvad med en af de der bøger "turen går til" og måske dit barn kunne tegne en tegning med cykel på
og et kort med en sød tekst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128