Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver:æhm altså den skal ikke være ret fedtet, men den skal heller ikke være helt tør... den ska være nem at arbejde med, så at sige.... Så hvis den er umulig at rulle ud, eller forme, så skal der mere flormelis i...
brandt-camilla skriver:Heej Som i nok kan gætte står jeg dækket i flormelis fra top til tå og er ved at lave mmf for første gang Men, jeg er i tvivl om hvor fedtet mmf'en ska være..<?? Den klistrer en anelse hvis man såen holder den stille i hænderne for længe, men jeg ved ik om det er nok Heeelp Kram Camilla..
Zafir skriver:Jeg laver min rimelig fedtet. Ret fedtet faktisk. Så stopper jeg den i køleskabet og kan ælte den når den har hvilet sig, uden at den blir for tør
brandt-camilla skriver:Såen har jeg oss gjort nu Den var en anelse mere fedtet end jeg kunne forestille mig at den ska være.. Så røg den i køleskabet.. Tror faktisk den er der nogenlunde.. Sys i hvert fald selv jeg er en hård banan til det Haha..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128