Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Normalt ville jeg ALDRIG pådutte folk noget! Men hvis I har bare 50 kr over i den her juletid send: 50 til 1900, så giver I 50 kr til Syrien!
Glædelig jul!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sprit25 skriver: Normalt ville jeg ALDRIG pådutte folk noget! Men hvis I har bare 50 kr over i den her juletid send: 50 til 1900, så giver I 50 kr til Syrien! Glædelig jul!
Det er gjort
Jeg vil ligeledes opfordre til at møde op til fakkeldemonstrationer i aften kl. 19 i Odense, Århus, Rønne eller København for at vise, at vi ikke stiltiende vil være vidne til regulært folkedrab.
Lucinde skriver: Jeg vil ligeledes opfordre til at møde op til fakkeldemonstrationer i aften kl. 19 i Odense, Århus eller København for at vise, at vi ikke stiltiende vil være vidne til regulært folkedrab.
Jeg vil ligeledes opfordre til at møde op til fakkeldemonstrationer i aften kl. 19 i Odense, Århus eller København for at vise, at vi ikke stiltiende vil være vidne til regulært folkedrab.
Og i morgen i Aalborg <3
Lucinde skriver: Jeg vil ligeledes opfordre til at møde op til fakkeldemonstrationer i aften kl. 19 i Odense, Århus, Rønne eller København for at vise, at vi ikke stiltiende vil være vidne til regulært folkedrab.
Det er også i Roskilde
Sprit25 skriver: Og i morgen i Aalborg <3
Ved du, hvornår og hvor det er i Aalborg?
Lenchick skriver: Ved du, hvornår og hvor det er i Aalborg?
https://www.facebook.com/events/142272786258741/?ti=cl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128