Hvor tidligt har I kunnet teste positivt IVF/ICSI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
1 svar
1 synes godt om
14. december 2016

Viki4

Hej derude,

Så er vi igang med vores aller første IVF (efter et hva af IUI'er inkl. en bio) og jeg ruger nu på en 8-cellet lækkerhed med højeste score af kvalitet Og nu er Google-monstret jo på spil... 

Det er således at vores tesdag ligger lige oveni julen, så blodprøven rykkes et par dage pga helligdage - virkelig irriterende jo... Så jeg kan nok ikke lade være med at teste selv inden BP og især fordi det jo er jul og vi inderligt håber på et lille julemirakel Jeg har også taget ovitrelle men den burde allerede være ude af kroppen den 22/12 (så er det 14 dage siden jeg tog den). Så derfor vil jeg høre, hvor tidligt I har kunnet teste positivt efter ÆU (som så var sandt)? 

/Hende der tror på et lille julemirakel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

Viki4

Viki4 skriver:

Hej derude,

Så er vi igang med vores aller første IVF (efter et hva af IUI'er inkl. en bio) og jeg ruger nu på en 8-cellet lækkerhed med højeste score af kvalitet Og nu er Google-monstret jo på spil... 

Det er således at vores tesdag ligger lige oveni julen, så blodprøven rykkes et par dage pga helligdage - virkelig irriterende jo... Så jeg kan nok ikke lade være med at teste selv inden BP og især fordi det jo er jul og vi inderligt håber på et lille julemirakel Jeg har også taget ovitrelle men den burde allerede være ude af kroppen den 22/12 (så er det 14 dage siden jeg tog den). Så derfor vil jeg høre, hvor tidligt I har kunnet teste positivt efter ÆU (som så var sandt)? 

/Hende der tror på et lille julemirakel

Kan så svare selv nu hvis andre også står og vil have svar   Grundet vanvittigt ondt i underlivet i ugen op til testdag ville klinikken have mig ind og fik derfor taget bp allerede 3+6 som var postiv og en positiv hjemmetest 4+1, hvor streg nr 2 kom efter 30 sek og var meget tydelig. Så jeg kunne nok godt have testet hjemme selv tidigere Og jeg kunne mærke rigtig meget allerede en uge efter ÆO, som pejede i den rigtige retning, men troede bare jeg bildte mig det. 1 IVF var heldigvis lykken for os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.