Hej...
Har fulgt lidt med herinde da jeg bare går og venter på at projekt baby kan gå i gang, og ja tålmodighed er ikke min stærke side...
Havde egentlig sagt til mig selv jeg ikke skulle være på diverse baby sider, da det egentlig bare ville være at pine mig selv...men ja nu er jeg her alligevel...

)
Vi har for længe siden besluttet at gå igang med projekt baby i august 2009 (så var jeg sikker på at være færdig med min uddannelse), men så kom der lige en sygdom i vejen, har leddegigt og tager noget medicin man bestemt ikke må blive gravid på, og lægerne synes altså lige jeg skulle tage det lidt længere tid end jeg havde planlagt.
Jeg stoppede med medicinen 1. august og så skal der gå 4 mdr inden vi må begynde at prøve, så 1. december går det løs... ;o)
Så kommer spørgsmålene...
Er stoppet med p-piller her 1. sep. så min krop har en chance for at blive normal (har taget dem i 6 år)...men hvor lang tid gik der hos jer får i fik ægløsning?? - havde uregelmæssig mens før - så forventer egentlig også at få det igen...
Så er der det med at tanke på noget - mange siger du må ikke tænke for meget på det, nej men hvordan gør man lige det??...når nu man ønsker det så meget.
Kan heller ikke undgå at føle et hvis pres, da min sygdom bliver værre fordi jeg ikke tager medicin, og når man bliver gravid skulle sygdommen faktisk gå i dvale...
Ved godt det hele er lidt negativt, men har bare brug for at komme ud med det - og har set hvordan i er super søde og støttende herinde...

)
KNUS
Anmeld