Gravid i første IVF forsøg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
15 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2016

Anonym trådstarter

Jubiiiii!!!!!!!

Jeg er gravid efter vores første IVF forsøg - vi er helt oppe at ringe!

De ringede fra klinikken med svar på blodprøven i går og hun sagde at de gerne ville have et tal på ca 200 og mit var over 1000 Så gik jeg jo google amok (det er aldrig en god ide ) - kan det virkelig være et tegn på tvillinger? eller er det bare en tilfældighed?

Jeg er den heldige vinder af kvalme allerede - det havde jeg også da jeg vente min søn for snart 6 år siden, men der kom kvalmen og opkastningerne først senere..

Men WOW! Hvor er det helt vildt surrealistisk at tænke på at jeg er gravid og vi skal være forældre igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Jubiiiii!!!!!!!

De ringede fra klinikken med svar på blodprøven i går og hun sagde at de gerne ville have et tal på ca 200 og mit var over 1000 Så gik jeg jo google amok (det er aldrig en god ide ) - kan det virkelig være et tegn på tvillinger? eller er det bare en tilfældighed?

Jeg er den heldige vinder af kvalme allerede - det havde jeg også da jeg vente min søn for snart 6 år siden, men der kom kvalmen og opkastningerne først senere..

Men WOW! Hvor er det helt vildt surrealistisk at tænke på at jeg er gravid og vi skal være forældre igen

Stort tillykke  

Det lyder helt vild fantastisk.

Held og lykke i din graviditet, og spændende at se om det er tvillinger 

Anmeld Citér

13. december 2016

Musen91

Anonym skriver:

Jubiiiii!!!!!!!

Stort tillykke  

Og nej bare fordi dit hcg er højt betyder det ikke at det er tvillinger. 

Kender flere med høje tal som ikke ventede tvillinger, men man ved aldrig  

Anmeld Citér

13. december 2016

Miss LT

Nu skal man aldrig sige aldrig, men hvis du kun fik lagt et æg op og det havde delt sig korrekt inden, så tænker jeg, at der kun burde være en bebs  

Stort tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

13. december 2016

FrkHS

Tillykke med graviditeten 

Mit hcg lå på 2277, men der gemmer sig bare en lille pige derinde, så det behøver ikke betyde tvillinger.

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Stort tillykke

Er det muligt du måske ville svare mig på lidt spørgsmål privat ?. jeg er selv igang med første forsøg har testdag den 20. mangler lidt en som kan fortælle lidt om hvilke symptomer de har haft.

Anmeld Citér

13. december 2016

Musen91

Anonym skriver:

Stort tillykke

Er det muligt du måske ville svare mig på lidt spørgsmål privat ?. jeg er selv igang med første forsøg har testdag den 20. mangler lidt en som kan fortælle lidt om hvilke symptomer de har haft.

Ellers er du velkommen til og skrive til mig, jeg har været igennem 2 Ivf og 3 fryseforsøg og er blevet gravid 2 gange. Dog endte den første i en sa. Men er nu 36 uger henne.

Anmeld Citér

13. december 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Stort tillykke

Du er også velkommen til at skrive til mig, er gravid med nr 2 begge lavet ved hjælp af icsi

Anmeld Citér

13. december 2016

ønskebørn74

Jubiiiii!!!!!!!

mit var under 1000 og vi fik tvillinger 

ICSI var vejen frem..

Anmeld Citér

14. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stort tillykke

Det vil jeg meget gerne - men du er jo også anonym, så hvordan fikser vi lige det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.