Hvordan reagere jeres babyer på forkølelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2016

Mortil2drenge<3

min dreng på 8 måneder har fået raget en slem forkølelse til sig og det betyder bare minus søvn til mig han sover max en halv time af gangen både nat og dag og vågner op ved et skrig og helt ulykkelig . Han har ingen feber. 

Er det normalt de kan reagere så voldsomt ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

Babilooo

Molly90 skriver:

min dreng på 8 måneder har fået raget en slem forkølelse til sig og det betyder bare minus søvn til mig han sover max en halv time af gangen både nat og dag og vågner op ved et skrig og helt ulykkelig . Han har ingen feber. 

Er det normalt de kan reagere så voldsomt ?

Tjek ørene... det gør rigtig ondt hvis der er betændelse!

Anmeld Citér

13. december 2016

Mortil2drenge<3

Smølfine123 skriver:

Vi har han pr til kontrol hos ørelægen da han har haft væske i dem der var ikke noget i sidste uge

Anmeld Citér

13. december 2016

Mortil2drenge<3

Smølfine123 skriver:

Vi har han pr til kontrol hos ørelægen da han har haft væske i dem der var ikke noget i sidste uge

Anmeld Citér

13. december 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hævede hovedgærdet både i vogn og seng. 

Salt vanddråber før hvert hvil. og når det var værst let sug. pga det massiv klumperne sig sammen om morgenen fx. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Babilooo

Børn med væske i øerne har meget let ved at få mellemørebetændelse. Vi har to ørebørn. 

En uge i det regnskab kan lige så godt være et halvt år.    

Han kan udvikle betændelse k mellemøret på meget kort tid i den væske der er der. Hvis han er ulykkelig og  snottet er det en oplagt mulighed med en infektion. Men prøv at høre lægen. Jeg vil altid lade tvivlen komme barnet til gode. .. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Mortil2drenge<3

Smølfine123 skriver:

Børn med væske i øerne har meget let ved at få mellemørebetændelse. Vi har to ørebørn. 

En uge i det regnskab kan lige så godt være et halvt år.    

Han kan udvikle betændelse k mellemøret på meget kort tid i den væske der er der. Hvis han er ulykkelig og  snottet er det en oplagt mulighed med en infektion. Men prøv at høre lægen. Jeg vil altid lade tvivlen komme barnet til gode. .. 

Ja har snakket med vagtlægen vi skulle prøve give ham noget Panodil junior til natten og så kontakte egen læge imorgen.

Anmeld Citér

13. december 2016

Miti's mama

Vi har været igennem et par slemme omgange også, men heldigvis uden noget med ørene. Hævet madras i hovedenden, børnepanodil til at sove på - og så gav jeg en enkelt gang hende en flaske "varm"  kamillete med honning i. Hun var ikke helt et år, men noget skulle der ske for at få alt det snot ud af hovedet - og det virkede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.