Anonym skriver:
Jeg er anonym for første gang, men synes det er relevant problemstillingen taget i betragtning, da jeg ikke vil have at brugeren ved hvem jeg er. 
Det er ikke et rigtigt problem - er nok bare nysgerrig.
Sagen er, at der er en bruger, der besøger min profil hver eneste dag (stort set ingen undtagelser. Dvs. 6 gange eller mere om ugen). Det kan jeg se på "hvem har besøgt mig". Opdagede det ved et tilfælde for snart et års tid siden, da jeg lige tjekkede "hvem har besøgt mig" ud. Og nu har jeg jævnligt tjekket og opdaget, at personen bliver ved 
Det ville måske give mening i nogle tilfælde. Men brugeren er ikke aktiv (har ikke skrevet noget i flere år). Ser dog ud til at have været aktiv en gang. Har læst nogle af vedkommendes indlæg og kan konkludere, at det ikke er en jeg kender/burde kende mig.
Derudover er jeg selv kun medium aktiv. Dvs. der kan være uger, hvor jeg skriver meget og så ugers pause. Og selv i uger uden et eneste indlæg fra min side, er brugeren inde på min profil hver dag
Det ser sjovt ud i historikken, da jeg ikke har specielt mange andre besøgende. haha.
Tror I der er en fejl i "hvem har besøgt mig"-funktionen eller har I et gæt på, hvorfor brugeren er inde på min profil en gang om dagen i snart et år? Andre, der har oplevet det samme? Det her er lidt en for sjov tråd, da jeg ikke har et problem med det. Synes bare det er lidt underligt.
Jeg har opdaget det samme hos mig. Hvis du har lyst kan du sende en pb til mig, så kan vi se om det evt er samme person der er "problemet".
Synes også det ser underligt ud i min besøgsliste, men har heldigvis allerede anonymiseret min profil.