Ville i være bekymrede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

215 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2016

Anonym trådstarter

Hello de damer!

Jeg har i en uges tid nu, døjet med ondt i maven (som hvis man er MEGET sulten) voldsomme kvalmebølger og opkast, halsbrand og mange plukveer.
Når jeg stiller mig op bliver jeg svimmel, og kan lige akkurat nå ud på toilettet for at kaste op.
Jeg mærker liv hver dag, så hun har det sikkert godt, men det har jeg virkelig ikke! Skal jeg være bekymret eller er det normalt nu her?? Jeg er 33+3 idag..

Håber nogen kan hjælpe.. Tak på forhånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Hello de damer!

Jeg har i en uges tid nu, døjet med ondt i maven (som hvis man er MEGET sulten) voldsomme kvalmebølger og opkast, halsbrand og mange plukveer.
Når jeg stiller mig op bliver jeg svimmel, og kan lige akkurat nå ud på toilettet for at kaste op.
Jeg mærker liv hver dag, så hun har det sikkert godt, men det har jeg virkelig ikke! Skal jeg være bekymret eller er det normalt nu her?? Jeg er 33+3 idag..

Jeg ville ringe til lægen. Det kan jo være ingenting, men kan måske skyldes svangerskabsforgiftning. Men jeg er også nem at skræmme, så håber det er ingenting. 

Anmeld Citér

12. december 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hello de damer!

Det er ikke unormalt. Baby vokser og trykker på samtlige organer og det kan gøre ondt og give stor ubehag. Men som en anden siger så kan det også være svangerskabsforgiftning så ville ringe til læge eller jm 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.