Har i prøvet det (tanker om utroskab)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2016

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Min mand var til julefrokost i weekenden. Pludselig fik jeg sådan en underlig tanke - tænk nu hvis han havde været mig utro.

Han har aldrig gjort noget der kan få mig til at tvivle på hans troskab og der er intet der indikerer at han skulle have gjort noget han ikke bør. 

Dvs. jeg mistænker ham jo ikke for noget, men tanken slog ned i mig og det er som om jeg ikke helt kan slippe den. Kommer til at forestille mig at han falder i og er sammen med en anden og jeg bliver så ked af det selvom jeg ikke TROR det er sket. 

Jeg går herhjemme gravid med vores andet barn... og måske et det hormonerne måske er det min ubevidste frygt for at vores lykke skal slutte nu. Vi har det så dejligt sammen, venter som sagt barn igen og skal til at købe hus. Måske er det frygten for at blive forladt midt i alt dette. I min graviditet har jeg haft det skidt så sexlysten har været meget lav. Nu hvor den er vendt tilbage, føler jeg mig bare ikke så sexet med den store mave osv. 

Min mand er fantastisk og en dejlig mand og far. I bund og grund tror jeg ikke han kunne finde på noget. Jeg stoler på ham og har altid gjort det. Men hvorfor kan jeg så pludselig ikke slippe den tanke med hvad nu hvis han efter en periode med sexuel lavvande og en nu "fed" kone alligevel er faldet i?

Jeg bliver så ked af tanken men får også dårlig samvittighed overfor ham fordi jeg tænker tanken. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

Liv_86

Jeg tror det er meget normalt at have det sådan. Specielt når man er gravid, man er jo ekstrem sårbar. 

Har det i hver fald selv sådan og er også gravid. Har aldrig haft det sådan med min kæreste før så er sikker på at det skyldes graviditet

Anmeld Citér

12. december 2016

NNL

Det lyder som om du er usikker på dig selv og ikke på din mand. Det tænker jeg er helt normalt når du både er gravid med masser af hormoner i kroppen og samtidig har I fået bygget en hel masse dejligt op, som du bliver bange for at miste.

Men hvis han er en god mand, som du selv siger, ved han sikkert godt hvor meget han også kan miste, også selvom sexlivet er lidt på standby.

Prøv at tænke på de positive ting og "dræb" tvivlen på den måde 

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg tror det er meget normalt at have det sådan. Specielt når man er gravid, man er jo ekstrem sårbar. 

Har det i hver fald selv sådan og er også gravid. Har aldrig haft det sådan med min kæreste før så er sikker på at det skyldes graviditet

Mange tak for dit svar - det er meget rart at høre der er andre der har sådanne skøre tanker ind i mellem. Vi må give hormonerne skylden. 

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Det lyder som om du er usikker på dig selv og ikke på din mand. Det tænker jeg er helt normalt når du både er gravid med masser af hormoner i kroppen og samtidig har I fået bygget en hel masse dejligt op, som du bliver bange for at miste.

Men hvis han er en god mand, som du selv siger, ved han sikkert godt hvor meget han også kan miste, også selvom sexlivet er lidt på standby.

Prøv at tænke på de positive ting og "dræb" tvivlen på den måde 

Tak for dit svar. 

Jamen i bund og grund er jeg jo heller ikke i tvivl om at han ikke vil smide vores liv væk for en hurtig omgang sex.

Som sagt stoler jeg fuldt ud på ham og jeg mistænker ham ikke for noget. Derfor generer det mig virkelig meget at det scenerie hvor han falder i ikke kan slippe mit hoved helt. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

ha ha  tænke også " kunne han finde på det til en julefrokost " tanken  ,  nå når jeg kke kunne  komme tll julefrokosten i år i mit firma i år .

Det med sex er der pt lukket for her hjemme  og jeg savner det .. måske endda mere end ham  .

Homoner  og  graviditetskrop  kan  skubbe til selvværdet hos de fleste . Men Tag det roligt ... hvorfor skulle han... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.