Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg er lige blevet kontaktet af min kærestes far, der ville høre om vi havde planer i juledagene eller om vi kunne ses når de kommer hjem.

Jeg stak ham en lille løgn om at jeg ikke ved endnu om vi er hjemme, og så sagde han at han ville ringe når vi kommer tættere på julen, men hvad gør jeg så?

Sagen er den at både min kæreste og hans bror har slået hånden af deres far. Broren sagde det ligeud til deres far at han ikke gider ham mere, men min kæreste blev trådt så meget over tæerne at han blot slettede ham på Facebook og ignorerer ham når han kontakter. 

Jeg er derfor i tvivl om jeg skal mødes med dem (farens kone og vores børn kan jo ikke gøre for at han er en idiot), om jeg bare skal finde på en undskyldning eller fortælle det som det er.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Du skal bede din kæreste om at fortælle hans far hvordan I står - det er ikke din opgave, og det er ikke ok at du bliver sat i den situation. 

Tal med din kæreste om det  

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym

Du skal forklare din kæreste at han har kontaktet dig, og så skal han selv tag den med sin far... 

Jeg har selv brudt med min far, for det første ville jeg blive sur hvis min far lavede det stunt, derefter ville jeg føle et kæmpe svigt hvis min partner bag min ryg havde kontakt til den del jeg have brudt med pga personlige årsager... for der ligger rigtig meget bag mit valg og grundlag for det 

Din kæreste bliver nød til at melde rent ud og derefter må du melde rent ud hvis han kontakter dig at det ikke er ok 

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal forklare din kæreste at han har kontaktet dig, og så skal han selv tag den med sin far... 

Jeg har selv brudt med min far, for det første ville jeg blive sur hvis min far lavede det stunt, derefter ville jeg føle et kæmpe svigt hvis min partner bag min ryg havde kontakt til den del jeg have brudt med pga personlige årsager... for der ligger rigtig meget bag mit valg og grundlag for det 

Din kæreste bliver nød til at melde rent ud og derefter må du melde rent ud hvis han kontakter dig at det ikke er ok 

Jeg sagde det til min kæreste lige så snart hans far havde lagt på, men han sagde at jeg bare skulle ignorere ham.

Min kæreste skiftede nr efter farens stunt, og min svigermor sagde at han far kontaktede hende for at få det, og at hun bare svarede "det må jeg ikke udlevere."

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.