Positive teste, men menstruation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
2 synes godt om
11. december 2016

Positivtest

Hej alle sammen. Håber virkelig at der er en som kan hjælpe eller berolige mig. 

Sagen er den, at jeg siden onsdag D. 7/12 har testet positivt op til flere gange, og selvfølgelig troet at jeg er gravid.. men om fredagen D. 9. almindelig menstruation. Jeg testede sidst i forgårs, og der var den stadig positiv

Jeg er rigtig forvirret om jeg så slet ikke er gravid. Første menstruations dag i sidste måned var D. 5/11. 

Jeg vil lige sige at jeg har samtlige symptomer, som ømme bryster (men det plejer jeg dog også at have op til min menstruation, men de er stadig meget ømme), kvalme, øget tistrang og træthed..

Håber virkelig der er en som kan hjælpe! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

Rauw

Det har jeg også prøvet, var gravid men det gik i sig selv som en mens. Lægen sagde at det var meget normalt. Få en tid hos lægen de kan hjælpe dig bedre end vi kan. 

Anmeld Citér

11. december 2016

Positivtest

Rauw skriver:

Det har jeg også prøvet, var gravid men det gik i sig selv som en mens. Lægen sagde at det var meget normalt. Få en tid hos lægen de kan hjælpe dig bedre end vi kan. 

Tak for svar. Så det du mener er at det nok er graviditet som er gået til grunde? 

Har også en tid til at blive testet hos lægen mandag, men ville bare være dejligt at vide hvad man skal forberede sig på  

Anmeld Citér

12. december 2016

HPH

Positivtest skriver:

Tak for svar. Så det du mener er at det nok er graviditet som er gået til grunde? 

Har også en tid til at blive testet hos lægen mandag, men ville bare være dejligt at vide hvad man skal forberede sig på  

Den kan være gået til grunde.

men, hvis dit hcg ikke er så højt så kan du også få mens og stadig være gravid. Kun lægen kan give dig svaret.

Anmeld Citér

12. december 2016

maybebaby2

Du kan sagtens være gravid selvom du har mens. I min første graviditet havde jeg mens de første 2 måneder og i min graviditet nu har jeg ikke haft det. En veninde havde mens de første 5 måneder i hendes graviditet men kontakt din lægen så du ikke gå bekymret rundt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.