Godmorgen baby brugere !
Jeg lever i et helt igennem fantastisk forhold med min kæreste og vores lille søn på 1 år.
Vi har været sammen i 7 år efterhånden, og hverdagen er stadig fuld af kærlighed, sex, snak og latter.
Da vi mødte hinanden var vi meget unge, og han er derfor den eneste jeg har været sammen med. Han har dog været sammen med mange 10+, og var en rigtig player i sine teenage år.
Jeg har aldrig haft en tvivl, når det kommer til at stole på ham, for han elsker mig lige så højt som jeg elsker ham.
Så kommer vi til denne morgen.
Jeg vågner, han er taget på arbejde og jeg går på toilettet med den lille. Da jeg kommer ned vil jeg finde min mobil, da jeg skal bruge den på vores morgentur med barnevognen, fordi vi skal hente en pakke.
Væk er min mobil fra natbordet, hvor den lå i lader. Har ledt over alt, men den er ikke i huset, og vores mobiler ligner slet ikke hinanden, så han ville ikke kunne tage Den ved en fejl.
Hvorfor skulle han tage min mobil? Stoler han ikke på mig mere? Har nogen skrevet noget til mig jeg ikke må se? Hvorfor pokker skulle han tage den?
Hvor er det en frygtelig følelse at tvivle på ham. Han har før hold rimelig alvorlige ting skjult for mig, som vi har fået helt bearbejdet siden hen. Aldrig utroskab, mere i stil med ulovlige ting.
Han er en rigtig god mand, en fantastisk far, så burde vel slet ikke tænke over det her, det er bare så underligt.
Hvad tænker i ?