Taget min mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvorfor er mobilen væk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.131 visninger
11 svar
19 synes godt om
11. december 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen baby brugere ! 

Jeg lever i et helt igennem fantastisk forhold med min kæreste og vores lille søn på 1 år. 

Vi har været sammen i 7 år efterhånden, og hverdagen er stadig fuld af kærlighed, sex, snak og latter. 

Da vi mødte hinanden var vi meget unge, og han er derfor den eneste jeg har været sammen med. Han har dog været sammen med mange 10+, og var en rigtig player i sine teenage år. 

Jeg har aldrig haft en tvivl, når det kommer til at stole på ham, for han elsker mig lige så højt som jeg elsker ham. 

Så kommer vi til denne morgen. 

Jeg vågner, han er taget på arbejde og jeg går på toilettet med den lille. Da jeg kommer ned vil jeg finde min mobil, da jeg skal bruge den på vores morgentur med barnevognen, fordi vi skal hente en pakke. 

Væk er min mobil fra natbordet, hvor den lå i lader. Har ledt over alt, men den er ikke i huset, og vores mobiler ligner slet ikke hinanden, så han ville ikke kunne tage Den ved en fejl. 

Hvorfor skulle han tage min mobil? Stoler han ikke på mig mere? Har nogen skrevet noget til mig jeg ikke må se? Hvorfor pokker skulle han tage den?  

Hvor er det en frygtelig følelse at tvivle på ham. Han har før hold rimelig alvorlige ting skjult for mig, som vi har fået helt bearbejdet siden hen. Aldrig utroskab, mere i stil med ulovlige ting. 

Han er en rigtig god mand, en fantastisk far, så burde vel slet ikke tænke over det her, det er bare så underligt. 

Hvad tænker i ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

Abracadabra

Du finder den garanteret i en gummistøvle eller i mikrobølgeovnen - lidt afhængig af, hvem der har haft fingerene i den sidst... 

Anmeld Citér

11. december 2016

Kay

Kan du ikke skrive til ham fra messenger og spørge om han har set den? 

Den kan vel være faldet ned fra natbordet og landet et fjollet sted?

Anmeld Citér

11. december 2016

B&J

Rolig nu måske er der en forklaring skriv til ham fra en computer 

Anmeld Citér

11. december 2016

Frk.S

Mon ikke der er en fornuftig forklaring fremfor at han har taget din mobil for at skjule noget for dig?

Prøv at få fat i ham på anden vis og hør om han ved hvor den er. 

Og kom endelig med en update når mobilen dukker op. 

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym trådstarter

I har alle helt ret. 

Sendte en mail, og han svarede at han i farten nok havde fået den skubbet langt ind under sengen. og der var den så. 

Uhyggeligt hvordan sådanne ting kan gøre en helt nervøs. Mine veninder bader i uærlige og utro kærester og siger altid, at jeg er så heldig, at have sådan en fantastisk en. nogen gange virker det hele bare lidt for perfekt. sådan en lille fantasi verden,hvor man nærmest ikke kunne ønske sig mere. 

De ting han har gjort bag om min ryg for lang tid siden har været gjort for min skyld, fordi han ønsker det bedste for os,  men det har stadig sat sine spor i mig, at han kunne holde dem hemmeligt. vi har snakket om det tusinde gange.

Tror jeg vil snakke med ham om at jeg blev helt utryg og bange for om han skulle skjule noget igen. Det er han heldigvis meget forstående overfor. 

Anmeld Citér

11. december 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

I har alle helt ret. 

Sendte en mail, og han svarede at han i farten nok havde fået den skubbet langt ind under sengen. og der var den så. 

Uhyggeligt hvordan sådanne ting kan gøre en helt nervøs. Mine veninder bader i uærlige og utro kærester og siger altid, at jeg er så heldig, at have sådan en fantastisk en. nogen gange virker det hele bare lidt for perfekt. sådan en lille fantasi verden,hvor man nærmest ikke kunne ønske sig mere. 

De ting han har gjort bag om min ryg for lang tid siden har været gjort for min skyld, fordi han ønsker det bedste for os,  men det har stadig sat sine spor i mig, at han kunne holde dem hemmeligt. vi har snakket om det tusinde gange.

Tror jeg vil snakke med ham om at jeg blev helt utryg og bange for om han skulle skjule noget igen. Det er han heldigvis meget forstående overfor. 

Ved du hvad, jeg har selv oplevet det samme.

Har i de 12 år min kæreste og jeg har været sammen aldrig været utryg. Lige indtil den dag, han stod på badeværelset med sin tlf.. læste noget, smilede og da jeg kom, gemte han den væk. Da jeg bad om at låne den, vi bruger tlf til at streame ting til fjernsynet og min var helt flad. Måtte jeg ikke. 

Der gik mine alarmklokker helt amok.

Faktisk viste det sig, at det var fordi at han var ved at arrangere en surprice fest for mig..deraf det hemmelige. Men det fik jeg først af vide senere.. han prøvede jo at bortforklare det på mange måder først. Så i flere måneder stolede jeg ikke på ham.. indtil festen. 

Det har været noget som jeg har måttet arbejde på. Heldigvis er han fuldt forstående.

Anmeld Citér

11. december 2016

Babilooo

Anonym skriver:

I har alle helt ret. 

Godt du fandt den ...

jeg ville ikke sige til ham at du overreagerede og blev utryg. Han kunne ikke gære noget ved det- den faldt på gulvet. Hvis du siger noget vil han evt føle at du dunker ham i hovedet igen og ikke kan slippe fortiden. Lad det ligge er mit råd...!

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Godt du fandt den ...

jeg ville ikke sige til ham at du overreagerede og blev utryg. Han kunne ikke gære noget ved det- den faldt på gulvet. Hvis du siger noget vil han evt føle at du dunker ham i hovedet igen og ikke kan slippe fortiden. Lad det ligge er mit råd...!

Vi dunker bestemt ikke hinanden i hovedet, og vi snakker sammen om alt, så tror bare han vil grine af det.  

Anmeld Citér

11. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Godmorgen baby brugere ! 

Jeg lever i et helt igennem fantastisk forhold med min kæreste og vores lille søn på 1 år. 

Vi har været sammen i 7 år efterhånden, og hverdagen er stadig fuld af kærlighed, sex, snak og latter. 

Da vi mødte hinanden var vi meget unge, og han er derfor den eneste jeg har været sammen med. Han har dog været sammen med mange 10+, og var en rigtig player i sine teenage år. 

Jeg har aldrig haft en tvivl, når det kommer til at stole på ham, for han elsker mig lige så højt som jeg elsker ham. 

Så kommer vi til denne morgen. 

Jeg vågner, han er taget på arbejde og jeg går på toilettet med den lille. Da jeg kommer ned vil jeg finde min mobil, da jeg skal bruge den på vores morgentur med barnevognen, fordi vi skal hente en pakke. 

Væk er min mobil fra natbordet, hvor den lå i lader. Har ledt over alt, men den er ikke i huset, og vores mobiler ligner slet ikke hinanden, så han ville ikke kunne tage Den ved en fejl. 

Hvorfor skulle han tage min mobil? Stoler han ikke på mig mere? Har nogen skrevet noget til mig jeg ikke må se? Hvorfor pokker skulle han tage den?  

Hvor er det en frygtelig følelse at tvivle på ham. Han har før hold rimelig alvorlige ting skjult for mig, som vi har fået helt bearbejdet siden hen. Aldrig utroskab, mere i stil med ulovlige ting. 

Han er en rigtig god mand, en fantastisk far, så burde vel slet ikke tænke over det her, det er bare så underligt. 

Hvad tænker i ? 

Det kunne også være at han har taget din med på arbejde hvis han ikke kunne finde sin egen? 

Det har jeg prøvet herhjemme. 

Synes at du skal finde andre muligheder end de ekstreme, først. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.