Så havnede vi her :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej

Jeg syntes altid, at det er lidt svært om, man skal være anonym eller ej. Men da min familie og de tætteste venner ved, at vi er igang vælger jeg nu, at stå frem herinde også. 

Vi har en dejlig datter på 2,5 år. Det lykkedes i 5 cyklus med hende.

Vi gik igang med PB nr. 2 i maj 2015. Det lykkedes i oktober 2015 (5. cyklus). Det endte desværre i en SA midt i december sidste år. 

Vi har siden fortsat PB - Uden held desværre. 

Jeg fik min menstruation d. 8 december. Og er igang med cyklus nr 10 efter SA. 

Vi var ved lægen i august, og fik en henvisning til en gynækolog.  Jeg er blevet tjekket for Pco, som ikke er tilfældet.  Alt hos mig ser normalt ud. Bortset fra at jeg er meget overvægtig.  Det arbejder jeg på, og har siden august tabt 8 kg.

Min mand har også fået tjekket sin sæd. De bevæger sig, som de skal. Der er bare ikke så mange af dem. 

Jeg tog derfor i igår kontakt til en fertilitetsklinik med henblik på inseminering.  Jeg var forberedt på en del ventetid. Men vi har allerede fået en tid i næste uge til første samtale.  

Jeg er meget spændt på samtalen. Men regner med, at inseminering er nok for os.

Er der evt. andre der har stået i samme situation,  som vil dele ud af deres erfaringer?  og hvordan  foregår det til første samtale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

esioul

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Jeg syntes altid, at det er lidt svært om, man skal være anonym eller ej. Men da min familie og de tætteste venner ved, at vi er igang vælger jeg nu, at stå frem herinde også. 

Vi har en dejlig datter på 2,5 år. Det lykkedes i 5 cyklus med hende.

Vi gik igang med PB nr. 2 i maj 2015. Det lykkedes i oktober 2015 (5. cyklus). Det endte desværre i en SA midt i december sidste år. 

Vi har siden fortsat PB - Uden held desværre. 

Jeg fik min menstruation d. 8 december. Og er igang med cyklus nr 10 efter SA. 

Vi var ved lægen i august, og fik en henvisning til en gynækolog.  Jeg er blevet tjekket for Pco, som ikke er tilfældet.  Alt hos mig ser normalt ud. Bortset fra at jeg er meget overvægtig.  Det arbejder jeg på, og har siden august tabt 8 kg.

Min mand har også fået tjekket sin sæd. De bevæger sig, som de skal. Der er bare ikke så mange af dem. 

Jeg tog derfor i igår kontakt til en fertilitetsklinik med henblik på inseminering.  Jeg var forberedt på en del ventetid. Men vi har allerede fået en tid i næste uge til første samtale.  

Jeg er meget spændt på samtalen. Men regner med, at inseminering er nok for os.

Er der evt. andre der har stået i samme situation,  som vil dele ud af deres erfaringer?  og hvordan  foregår det til første samtale?

Hos os snakkede vi livsstil (BMI skulle under 30, før de gik igang), rygning, alkohol osv. 

Derudover forklarede de om hvordan det foregår med hormoner og lign.

Så fik vi tager blodprøver.

Det var hvis det.

Anmeld Citér

11. december 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
esioul skriver:

Hos os snakkede vi livsstil (BMI skulle under 30, før de gik igang), rygning, alkohol osv. 

Derudover forklarede de om hvordan det foregår med hormoner og lign.

Så fik vi tager blodprøver.

Det var hvis det.

Tak for dit svar

Okay. Ved du om det kun gælder i det offentlige eller også i det private? og også selv om det ikke er første barn? 

Okay. Må jeg spørge hvilken klinik i var på? Eller var det offentlig?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.