Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. december 2016

MomToBe-2017

hej 

jeg er idag 24+5 og har de sidste par dage stort set ikke mærket til min baby, hele hans normale mønster har ændret sig, og de få gange jeg har mærket noget, er jeg blevet i tvivl om det overhovedet er ham jeg mærker, samtidig har jeg haft en mærkelig øm følelse lige over skambenet, og idag spænder det utrolig meget hele vejen over min lænd.

er derfor i tvivl om det er noget jeg skal reagere på, og hvis jeg skal, hvem skal jeg så have fat i?

håber nogen kan hjælpe.

kæmpe knus fra mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

MomToBe-2017

MomToBe-2017 skriver:

hej 

jeg er idag 24+5 og har de sidste par dage stort set ikke mærket til min baby, hele hans normale mønster har ændret sig, og de få gange jeg har mærket noget, er jeg blevet i tvivl om det overhovedet er ham jeg mærker, samtidig har jeg haft en mærkelig øm følelse lige over skambenet, og idag spænder det utrolig meget hele vejen over min lænd.

er derfor i tvivl om det er noget jeg skal reagere på, og hvis jeg skal, hvem skal jeg så have fat i?

håber nogen kan hjælpe.

kæmpe knus fra mig.

Skal lige siges at jeg igår og idag har følt mig svimmel og vag, men igen tegn på feber osv. Og så har jeg døjet med få urolig lange plukveer

Anmeld Citér

10. december 2016

MorTilN

Jeg vil give din jordemor eller fødegangen et kald heller ringe og få af vide det er meget normalt end ikke at ringe og der så måske er noget galt

Anmeld Citér

10. december 2016

Carina:-)

Du skal ringe til fg 

Det kan være ingenting ,men det kan også være din baby har prob. og dine symptomer kan være tegn på svangerskabsforgiftning 

Jeg havde noget ligende i 3 graviditet og det var begyndende svagngerskabsforgiftning. 

Din baby er så stor nu at de vil gøre noget aktivt for at redde ham -

Håber det bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.