Så frustrerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2016

Henri82

Øj... Fik svar på min blodprøve i torsdag og sygplejsken sagde at den var negativ men havde et hcg tal på 25, øv øv men kendte enlig godt svaret da jeg begyndte at bløde meget om morgen og der kom noget klamt slim med ud, så var enlig indstillet på at det var negativt, men gud hvor er det frustrerende at jeg altid skal bløde netop på selve testdagen. øv øv og atter af øv.. skal så have taget ny blodprøve på mandag for at holde øje med at det går i 0 så jeg kan blive klar til en ny behandling som så bliver nr. 8 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

Rockertand

Henri82 skriver:

Øj... Fik svar på min blodprøve i torsdag og sygplejsken sagde at den var negativ men havde et hcg tal på 25, øv øv men kendte enlig godt svaret da jeg begyndte at bløde meget om morgen og der kom noget klamt slim med ud, så var enlig indstillet på at det var negativt, men gud hvor er det frustrerende at jeg altid skal bløde netop på selve testdagen. øv øv og atter af øv.. skal så have taget ny blodprøve på mandag for at holde øje med at det går i 0 så jeg kan blive klar til en ny behandling som så bliver nr. 8 

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym

hejsa

ja det er øvøv når det ikke lykke

her når vi op på 21 førsøg og der kom ikke nok baby ud af det være gravid 5 gang

xxxx for det lykke for jer

Anmeld Citér

10. december 2016

Morfrakøbenhavn

Henri82 skriver:

Ej hvor det gør mig ondt at høre...

ved I noget om hvorfor det ikke er lykkedes endnu?

Anmeld Citér

10. december 2016

Henri82

Blomsterpigen83 skriver:

Ej hvor det gør mig ondt at høre...

ved I noget om hvorfor det ikke er lykkedes endnu?

Nej det ved vi ikke, men når de ringer på mandag og gir mig svar på min anden blodprøve vil jeg spørge dem om de ikke kan fortælle mig hvad der evt. kan være galt så jeg muligvis kunne få det undersøgt, for det går jo også ud over psyken, synes det er hårdt

Anmeld Citér

10. december 2016

Henri82

Anonym skriver:

hejsa

ja det er øvøv når det ikke lykke

her når vi op på 21 førsøg og der kom ikke nok baby ud af det være gravid 5 gang

xxxx for det lykke for jer

Hold da op det var mange forsøg, håber det lykkes for jer. 

Anmeld Citér

11. december 2016

ønskebørn74

7 inseminationer

5 ægudtagninger

14 oplægninger

og gentagne spontane aborter og bioer

men så kom der tvillinger så opgiv ikke håbet

Anmeld Citér

11. december 2016

Henri82

ønskebørn74 skriver:

7 inseminationer

5 ægudtagninger

14 oplægninger

og gentagne spontane aborter og bioer

men så kom der tvillinger så opgiv ikke håbet

Hold da op det var meget, men skønt at det så lykkes lykkes og så endda med tvillinger Håbet er der endnu, jeg gir ikke op før det lykkes, det skal bare lykkes til trods for at det er hårdt men vi bliver ved 

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym

Henri82 skriver:

Hold da op det var mange forsøg, håber det lykkes for jer. 

hejsa

det lykke ikke for os

Anmeld Citér

13. december 2016

ønskebørn74

Henri82 skriver:

Hold da op det var meget, men skønt at det så lykkes lykkes og så endda med tvillinger Håbet er der endnu, jeg gir ikke op før det lykkes, det skal bare lykkes til trods for at det er hårdt men vi bliver ved 

12,5 år tog det fra vi smed præventionen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.