Tror jeg er bisexuel.. Eller lesbisk..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.415 visninger
11 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2016

Anonym trådstarter

Det her bliver nok temmelig rodet.

Jeg tror jeg er bisexuel. Eller lesbisk.. Jeg ved det sgu ikke.. 
Jeg har længe gået med en fantasi om at være sammen med en anden kvinde. Men sagen er den at jeg er sammen med en mand.. Og vi har et barn sammen. Vi har været sammen i en del år efterhånden. 

Jeg tænker tit på kvinder, og tager mig selv i at tænke WOW hun er flot. Og har endda en tæt veninde som jeg måske er lidt hemmeligt forelsket i. Hun er super flot, meget smuk krop og elsker hendes personlighed. 
Men jeg elsker jo også min mand. Himmelhøjt. Han vil meget gerne prøve en trekant, men jeg tør ikke. Tænk hvis jeg bedre kan li at være sammen med en pige.. 

Tanker flyver rundt. 

Er det måske meget normalt med et pige crush? 

Håber på nogle tanker og erfaringer. 

Jeg er forresten 26 hvis det har noget at sige 

Anonyme svar er selvfølgelig tilladt.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har længe gået med en fantasi om at være sammen med en anden kvinde. Men sagen er den at jeg er sammen med en mand.. Og vi har et barn sammen. Vi har været sammen i en del år efterhånden. 

Jeg tænker tit på kvinder, og tager mig selv i at tænke WOW hun er flot. Og har endda en tæt veninde som jeg måske er lidt hemmeligt forelsket i. Hun er super flot, meget smuk krop og elsker hendes personlighed. 
Men jeg elsker jo også min mand. Himmelhøjt. Han vil meget gerne prøve en trekant, men jeg tør ikke. Tænk hvis jeg bedre kan li at være sammen med en pige.. 

Tanker flyver rundt. 

Der er jo ikke noget galt i at være bi, eller lesbisk for den sags skyld.

Det er også meget normalt at få lyst til at eksperimentere seksuelt. Har du prøvet at snakke med din mand om det? Måske du evt kan være sammen med en pige alene? Og så senere måske en trekant?
Eller hvad I finder ud af sammen. 

Det er noget helt andet at være sammen med en anden kvinde end det er at være sammen med en mand. Og også noget helt helt andet end at være sammen med både en mand og en kvinde på samme tid. 

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Der er jo ikke noget galt i at være bi, eller lesbisk for den sags skyld.

Det er også meget normalt at få lyst til at eksperimentere seksuelt. Har du prøvet at snakke med din mand om det? Måske du evt kan være sammen med en pige alene? Og så senere måske en trekant?
Eller hvad I finder ud af sammen. 

Det er noget helt andet at være sammen med en anden kvinde end det er at være sammen med en mand. Og også noget helt helt andet end at være sammen med både en mand og en kvinde på samme tid. 

Du skriver det jeg allerede ved. Burde snakke med ham. Men tænk hvis han føler at jeg vil være ham utro. Han har haft en kæreste der forlod ham for en anden kvinde. Stakkels mand haha. 

Eller tænk hvis jeg bliver så vild med det at jeg ødelægger vores familie Er virkelig i syv sind. Men kan bare mærke at jeg nok bliver nødt til at prøve. Måske kan jeg slet ikke li det.. 

Anmeld Citér

10. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Du skriver det jeg allerede ved. Burde snakke med ham. Men tænk hvis han føler at jeg vil være ham utro. Han har haft en kæreste der forlod ham for en anden kvinde. Stakkels mand haha. 

Eller tænk hvis jeg bliver så vild med det at jeg ødelægger vores familie Er virkelig i syv sind. Men kan bare mærke at jeg nok bliver nødt til at prøve. Måske kan jeg slet ikke li det.. 

Du skal selvfølgelig lægge vægt på at du elsker ham højt alligevel, og det ikke er fordi han ikke er god nok. 
Du skal jo netop snakke med ham i stedet for at være ham utro. Fortæl ham det.

Hvis du ender med at finde ud af at du så rent faktisk er lesbisk, og ikke kan vende tilbage til et hetroseksuelt forhold, så har du lært noget vigtig om dig selv, som er vigtigt at stå ved. - Også selvom det vil "ødelægge" jeres familie. 

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tanker flyver rundt. 

Du er ikke alene, om det med at tænke på at være sammen med en anden kvinde. Det er helt normalt! Jeg gør det også selv men er også i vildrede om at tage skridtet videre til faktisk at prøve det eller en trekant. Utroligt at det faktisk skal være så svært

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym

Der er ikke noget unaturligt i dine tanker og følelser. For mig er det svært at vurdere, om du er biseksuel eller om det mere er spændningen ved det "forbudte"

Hvis du er glad i dit parforhold og at han kan tilfredsstille dig, så skal du jo gøre op med dig selv, om det ville være værd at risikere, for at udleve dine fantasier omkring kvinder. 

Hvis du derimod føler dig fanget i et forhold, hvor du ikke føler at du kan være dig, er du nødt til at snakke med din mand om dine følelser, og prøve det af med en kvinde.

Nogle mennesker forelsker sig i personer og ikke køn. Hvis det er tilfældet for dig, så skal du mærke efter om du har det godt i det du er.

hilsen mig, hvis mor fik en kvindelig kæreste, da jeg var 14-15 år.

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er ikke noget unaturligt i dine tanker og følelser. For mig er det svært at vurdere, om du er biseksuel eller om det mere er spændningen ved det "forbudte"

Hvis du er glad i dit parforhold og at han kan tilfredsstille dig, så skal du jo gøre op med dig selv, om det ville være værd at risikere, for at udleve dine fantasier omkring kvinder. 

Hvis du derimod føler dig fanget i et forhold, hvor du ikke føler at du kan være dig, er du nødt til at snakke med din mand om dine følelser, og prøve det af med en kvinde.

Nogle mennesker forelsker sig i personer og ikke køn. Hvis det er tilfældet for dig, så skal du mærke efter om du har det godt i det du er.

hilsen mig, hvis mor fik en kvindelig kæreste, da jeg var 14-15 år.

Altså jeg ville jo gerne prøve uden at risikere at miste min familie. 

Jeg har tit følt mig tiltrukket af kvinder, mødte engang et lesbisk par hvor de begge var meget feminine og var SÅ fascineret af dem, og havde de spurgt var jeg nok gået med dem hjem haha. 

Fanget vil jeg ikke sige, er bare virkelig nervøs for at skulle tage snakken med ham. For elsker ham, og vi har det rigtig godt sammen. Føler bare at det er noget jeg bliver nødt til at prøve. 

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym

Jeg tror, at det er meget normalt at få sådan nogle tanker engang imellem  Jeg har ihvertfald også prøvet op til flere gange at føle mig tiltrukket, og fantasere om visse kvinder  Det sker dog ikke så tit, og det er specielle typer af kvinder jeg kan føle mig tiltrukket af, bestemt ikke alle 

Spørgsmålet er hvordan du har det med din mand ? Føler du dig tiltrukket af ham og nyder du jeres sex? Eller føles det seksuelle forkert, men det følelsesmæssige rigtigt? Jeg føler mig for eksempel meget tiltrukket af min mand, og tiltrækkes generelt af mænd i 90% af de tilgælde hvor jeg føler en tiltrækning  Men engang imellem så er der kvinder som jeg føler en speciel tiltrækning af  Særligt når jeg kan mærke, at det er gengældt 

Hvis du generelt føler dig tiltrukket af din mand, men gerne vil prøve at være sammen med en kvinde så synes jeg du skal snakke med ham om du kan være sammen med en kvinde alene først så du kan finde ud af dine følelser omkring det  

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym

Og lige for at tilføje en ting mere ;

Selvom du er bange for at tage snakken med ham så skal du gøre det. Det værste du kan gøre for dit samliv er at gå med det i stilhed og fortie dine følelser  Du kan ende med at blive meget ulykkelig hvis du ikke får afklaring omkring dine følelser, og det kan være mere ødelæggende end den samtale 

Håber du finder ud af det! 

Anmeld Citér

11. december 2016

Lunae

Anonym skriver:

Altså jeg ville jo gerne prøve uden at risikere at miste min familie. 

Jeg har tit følt mig tiltrukket af kvinder, mødte engang et lesbisk par hvor de begge var meget feminine og var SÅ fascineret af dem, og havde de spurgt var jeg nok gået med dem hjem haha. 

Fanget vil jeg ikke sige, er bare virkelig nervøs for at skulle tage snakken med ham. For elsker ham, og vi har det rigtig godt sammen. Føler bare at det er noget jeg bliver nødt til at prøve. 

Du er nødt til at snakke med din mand. Det skylder du ham, hvis du elsker ham. 

Du kan ikke prøve det af uden hans accept, hvis du spørger mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.