Eksperthjælp: 2 måneder sveder og bliver kold bagefter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. december 2016

Lisbeth Jess

Kære Lisbeth
Jeg har en datter på 2 måneder og vi har et lille problem.
Problemet opstår om natten når hun kommer over til mig for at blive ammet. Hun kommer nemlig meget nemt til at svede og selvom jeg er meget opmærksom kan hun alligevel godt blive lidt fugtig, og når hun så bliver lagt tilbage i hendes lidt koldere seng, ja så er det at hun bliver forkølet.
Men hvad skal jeg give hende på for at undgå det? Ligenu sover hun i en tynd bomuldsdragt. Skal hun have en dragt på af uld? Eller har du en anden god ide ?

Med venlig hilsen

Anne

Lisbeths svar

HEJ.

TILLYKKE MED DATTEREN.

Der er mange børn der sveder meget, specielt under amning. De bruger energi på at sutte.

Ærgerligt hun bliver forkølet.Kan du svøbe hendes dyne om hende under amningen?

Jeg tror uld vil være godt og sove i.Det transporterer sveden væk fra kroppen,hvormed den ikke bliver kold.

Bomuld suger,bliver våd og kølig

Et tyndt uldtæppe ovenpå lagenet kan være en mulighed.

Der er sikkert mange andre mødre der kender problemet.Håber I vil komme med gode in put?

Håber du finder den rette løsning,så I undgår forkølelse.

Fortsat held og lykke med hende og jeg ønsker jer en Glædelig Jul.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

ønskebørn74

lisbeth jess skriver:

Kære Lisbeth
Jeg har en datter på 2 måneder og vi har et lille problem.
Problemet opstår om natten når hun kommer over til mig for at blive ammet. Hun kommer nemlig meget nemt til at svede og selvom jeg er meget opmærksom kan hun alligevel godt blive lidt fugtig, og når hun så bliver lagt tilbage i hendes lidt koldere seng, ja så er det at hun bliver forkølet.
Men hvad skal jeg give hende på for at undgå det? Ligenu sover hun i en tynd bomuldsdragt. Skal hun have en dragt på af uld? Eller har du en anden god ide ?

Med venlig hilsen

Anne

Lisbeths svar

HEJ.

TILLYKKE MED DATTEREN.

Der er mange børn der sveder meget, specielt under amning. De bruger energi på at sutte.

Ærgerligt hun bliver forkølet.Kan du svøbe hendes dyne om hende under amningen?

Jeg tror uld vil være godt og sove i.Det transporterer sveden væk fra kroppen,hvormed den ikke bliver kold.

Bomuld suger,bliver våd og kølig

Et tyndt uldtæppe ovenpå lagenet kan være en mulighed.

Der er sikkert mange andre mødre der kender problemet.Håber I vil komme med gode in put?

Håber du finder den rette løsning,så I undgår forkølelse.

Fortsat held og lykke med hende og jeg ønsker jer en Glædelig Jul.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Uld er fantastisk her

Anmeld Citér

11. december 2016

L-Mortil3

Jeg tog hendes dyne med over under min, når hun havde ammet færdig svøbte jeg hende i den kropsvarme dyne, der kommer derfor ikke temperatur sving :-) 

Anmeld Citér

11. december 2016

Kattha

Min datter har altid været ret varm, især som lille baby. Men vi skiftede simpelthen bare dragten eller bodyen om natten, så hun var tør. Hører tit at uld skulle være godt, men herhjemme er erfaringen, at hun bare koger endnu mere. Så bomuld og tørt tøj har været brugt her. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.