Er det gode tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
6 svar
4 synes godt om
9. december 2016

S.S.Robin

Heej de damer.

Er ømme nipples og klæbrig udflåd med lidt blod (blodet er kun idag) gode tegn for et æg der har sat sig fast?

Eller tænker i der er lidt tilfældighed over det? Håber sådan det er gode odds. Jeg har ikke haft så ondt i mine bryster i flere år nu, op til mens (som jeg ikke kan regne med grundet pco) 

God aften og rigtig god weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

En til?

S.S.Robin skriver:

Heej de damer.

Er ømme nipples og klæbrig udflåd med lidt blod (blodet er kun idag) gode tegn for et æg der har sat sig fast?

Eller tænker i der er lidt tilfældighed over det? Håber sådan det er gode odds. Jeg har ikke haft så ondt i mine bryster i flere år nu, op til mens (som jeg ikke kan regne med grundet pco) 

God aften og rigtig god weekend 

Jeg har lige kigget i min gamle graviditetsdagbog, og dengang havde jeg skrevet, at mine brystvorter var mega-ømme allerede få dage efter ægløsningen (helt usædvanligt for mig), men da jeg så en uges tid (10 dage) efter ægløsning, fik udflåd, der mindede om ÆL-udflåd, troede jeg alligevel ikke at den var der - men den var nu god nok, jeg var gravid ��  

Jeg håber for dig ��

Anmeld Citér

11. december 2016

S.S.Robin

En til? skriver:

Jeg har lige kigget i min gamle graviditetsdagbog, og dengang havde jeg skrevet, at mine brystvorter var mega-ømme allerede få dage efter ægløsningen (helt usædvanligt for mig), men da jeg så en uges tid (10 dage) efter ægløsning, fik udflåd, der mindede om ÆL-udflåd, troede jeg alligevel ikke at den var der - men den var nu god nok, jeg var gravid ��  

Jeg håber for dig ��

Iiih jeg håber det  

Hehe det er skørt så glad man kan være for smerte hvis bare det betyder "baby på vej"  

Anmeld Citér

12. december 2016

En til?

Du må lige holde mig opdateret, ikke? 

Selv har jeg netop fået mens. Det er jeg faktisk glad for, da jeg har haft spiral i otte år, og det er første mens, siden den blev fjernet 2. november

Anmeld Citér

12. december 2016

S.S.Robin

En til? skriver:

Selv har jeg netop fået mens. Det er jeg faktisk glad for, da jeg har haft spiral i otte år, og det er første mens, siden den blev fjernet 2. november

Det skal jeg nok  hvis det bliver ved med de her "symptomer" ind i næste uge så tester jeg for at se om det forhåbentligt er en graviditet. 

Anmeld Citér

20. december 2016

S.S.Robin

En til? skriver:

Jeg lovede at holde dig opdateret

Desværre har jeg idag fået min mens. Men det positive er at jeg har haft en cyklus på 32 dage hvilket aldrig er slet før pga pco. Så det vil jeg vælge at fokusere på

Anmeld Citér

22. december 2016

En til?

S.S.Robin skriver:

Jeg lovede at holde dig opdateret

Desværre har jeg idag fået min mens. Men det positive er at jeg har haft en cyklus på 32 dage hvilket aldrig er slet før pga pco. Så det vil jeg vælge at fokusere på

Øv da, at den ikke var der... 

det er vist ikke så nemt med pco... jeg krydser fingre for dig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.