Hej damer.
I slut august gennemgik vi en missed abortion. Jeg ville gerne lave baby med det samme og min kæreste tænkte han gerne ville vente lidt - da vi i mellemtiden kunne bruge vores tid på at spare penge op og alle sådan nogen praktiske ting... 

vi har aftalt at vi ikke bruger prævention, men at han bare trækker sig ud - så er der sandsynlighed for jeg kan blive gravid men også sandsynlighed for jeg ikke gør..
MEN, jeg er så skruk og tænker, hvor stor er sandsynligheden for at jeg bliver gravid??
Det skal altså slet ikke forståes som at jeg vil snyde min kæreste til at vi skal have babyer, aftalen er "sker det så er vi bare glade men han ser det smartest i at vente" (fordi han tror babyer kan planlægges
)
min mensturation er blevet vildt uregelmæssig, og jeg skulle i følge min app have ægløsning idag, men da jeg tog en ægløsningstest viste den negativ - ikke engang en svag streg
(testene tager jeg i de dage min app siger jeg er i min frugtbare periode, blot så jeg kan få indsat de rigtige data og få styr på min cyklus)
så... hvor stor er sandsynligheden for at jeg bliver gravid i min frugtbare periode hvis vi kun har "afbrudt" samleje 1-2 gange i den periode?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér