Dagpengesats efter praktik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2016

TherezaTez

Jeg er fuld i gang med min uddannelse som pædagog og er ligenu i min 3.praktik som er lønnet. Jeg har læst mig frem til at jeg er berettet til barselsdagpenge efter min praktik, men jeg kan ikke finde en sats på hvad jeg Ca vil kan få udbetalt.. jeg har styr på alt det med su klip og er kun  interesseret i viden om barselsdagpengene.. jeg har intet fritids job. Jeg er ansat 32,5 time og før skat hedder min løn 10872,29.. nogen der har erfaring/ ved hvad Ca udbetalingen er/ eller stået i samme situation eller en som har styr og forstand på regne det ud i Ca tal �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2016

Fru Jørgensen

Som det er med alle andre jobs afhænger dine barselsdagpenge af timetal/timeløn så det er lidt svært at svare på, udbetaling Danmark burde kunne hjælpe dig med er relativt præcist tal ☺️ Derudover er det vigtigt at vide om du går på barsel UNDER din praktik eller efter: er der under praktikken er du KUN berettiget til barselsdagpenge opgjort efter lønnen i praktikken, er der efter praktikken kan du får både SU og barselsdagpenge, såfremt du går på barsel inden for 13 uger efter afsluttet praktik, og opfylder beskæftigelseskravet ☺️

Anmeld Citér

9. december 2016

TherezaTez

Ved du hvordan man udregner det ? For er totalt forvirret ��

Anmeld Citér

9. december 2016

Fru Jørgensen

Har du prøvet på borger.dk? Som sagt er det mest relevante hvornår du går på barsel i forhold til praktikken ☺️ Under praktik: barselsdagpenge, udbetaling efter løn. Efter praktik: inden for de første 13 uger såfremt beskæftigelseskravet er opfyldt, SU +supplerende barselsdagpenge. Derefter "kun" barselsklip☺️ hvornår i forhold til praktikken skal du på barsel?

Anmeld Citér

9. december 2016

TherezaTez

Jeg har læst og både snakket med udbetaling danmark og de sagde jeg skulle melde mig ind i en a-kasse  

Jeg er færdig i praktik den 1 juni og har termin den 18 juli.. 

Anmeld Citér

10. december 2016

Fru Jørgensen

10. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er fuld i gang med min uddannelse som pædagog og er ligenu i min 3.praktik som er lønnet. Jeg har læst mig frem til at jeg er berettet til barselsdagpenge efter min praktik, men jeg kan ikke finde en sats på hvad jeg Ca vil kan få udbetalt.. jeg har styr på alt det med su klip og er kun  interesseret i viden om barselsdagpengene.. jeg har intet fritids job. Jeg er ansat 32,5 time og før skat hedder min løn 10872,29.. nogen der har erfaring/ ved hvad Ca udbetalingen er/ eller stået i samme situation eller en som har styr og forstand på regne det ud i Ca tal �� 

Men har du meldt dig ind i en a-kasse? 

jeg kan huske man senest skulle gøre det i 4 semester hvis man ikke vil havne i en 5 ugers karantene (ingen indtægt de første 5 uger) og så får man måneden efter de 5 uger - dvs. 2 måneder uden indtægt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.