Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2016

NinaLoft

pb2016 skriver:

Den er flot positiv - tillykke 

Btw, man er altid 4+0 den dag man forventer menstruation, man tæller fra ægløsning  Så du må være 3+6 i dag 

Min beregner tæller fra 1 menstrationsdag. Og der er jeg 4+1 idag. Havde 1 menstrationsdag 11 november.

Jeg ved ikke hvornår jeg forventer min Menstration? Kender ikke længden på min cyklus, da jeg har været styret af p-piller længe. Men tror min naturlige cyklus er 30 dage. 

Tak :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

TLO

NinaLoft skriver:

Min beregner tæller fra 1 menstrationsdag. Og der er jeg 4+1 idag. Havde 1 menstrationsdag 11 november.

Jeg ved ikke hvornår jeg forventer min Menstration? Kender ikke længden på min cyklus, da jeg har været styret af p-piller længe. Men tror min naturlige cyklus er 30 dage. 

Det er fordi beregneren går ud fra, at du har æl på cd 14 ( det passer præcist m en cyklus på 28 dage), men du kan ligeså vel have æl senere eller tidl..senere er mest forventeligt, hvis din cyklus er længere end 28. Normalt ved man ikke hvornår ens æl ligger, med mindre man r i behandling, hvorfor der regnes fra sidste menses 1.dag.

Kan din beregner ikke tage højde for, at din cyklus er længere ☺

Anmeld Citér

10. december 2016

NinaLoft

TLO skriver:

Det er fordi beregneren går ud fra, at du har æl på cd 14 ( det passer præcist m en cyklus på 28 dage), men du kan ligeså vel have æl senere eller tidl..senere er mest forventeligt, hvis din cyklus er længere end 28. Normalt ved man ikke hvornår ens æl ligger, med mindre man r i behandling, hvorfor der regnes fra sidste menses 1.dag.

Kan din beregner ikke tage højde for, at din cyklus er længere ☺

Hmm... jeg bruger den app der hedder "gravid" - hmm.. nej tror ikke jeg kan ændre min cyklus i den.

Jeg er heller ikke 100% sikker, så det er fint nok den regner med 28 dage - gjorde jeg også da vi skulle udregne hvornår vi skulle have sex, så måske det passer meget fint  men det er jo også en ca. Beregner, den ved jo kun det den kan regne ud  desuden brugte jeg en æl-test og den var positiv, men det var den mere end 1 dag. Lidt forvirrende synes jeg.

Tror jeg har besluttet at stole på appens udregninger, bare for at forsimple det en anelse for mig selv. 

Anmeld Citér

10. december 2016

pb2017

NinaLoft skriver:

Det er sikkert fordi den beregner efter 28 dage, som er "normalen"  Hvis du sætter den til 30 dage, vil den nok sige 3+6  

Men om du er det ene eller det andet, er fuldstændig lige meget - du er gravid  Og du bliver med garanti rykket frem eller tilbage til den første scanning 

Anmeld Citér

10. december 2016

pb2017

Bare for at vise, hvis du har en cyklus på 30 dage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. december 2016

NinaLoft

pb2016 skriver:

Det er sikkert fordi den beregner efter 28 dage, som er "normalen"  Hvis du sætter den til 30 dage, vil den nok sige 3+6  

Men om du er det ene eller det andet, er fuldstændig lige meget - du er gravid  Og du bliver med garanti rykket frem eller tilbage til den første scanning 

Helt sikkert! Mange tak for hjælpen  simpelthen en jungle... nu er det bare at vente og 

Anmeld Citér

10. december 2016

pb2017

NinaLoft skriver:

Helt sikkert! Mange tak for hjælpen  simpelthen en jungle... nu er det bare at vente og 

Ja, det er det nemlig! Held og lykke med graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.