Halløj.
Er her nogen, som har haft hormonspiral?
Jeg fik trukket hormonspiralen ud den 2. november - og her fortalte min gyn mig, at det så ud til, jeg havde ÆL (pga udflåd).
Selv troede jeg, -at jeg havde ÆL den 26. oktober, da jeg havde stiksmerter i æggestokken.
Efter maaange år med spiral og ingen menstruation, har jeg lige nu ingen anelse om, hvor jeg er i cyklus.
Den 13. november var der et par dråber blod... menstruation?
Den 22. november begyndte jeg med ægløsningstest (Valmed fra Netto). Den viste nærmest positiv - tydeligt to streger, men ikke helt lige tydelige/markante/brede. Jeg prøvede igen næste morgen, her var der kun antydningen af en streg, og efterfølgende slet intet.
Den 24.-26. havde jeg flere gange en smule ÆL-udflåd. Og fra torsdag den 24. november og en uge frem, var jeg træt og havde kvalme... Men det kan jo bare have være almindelig sygdom!
Havde tydelig ÆL-udflåd den 30. november, men ÆL-test viste kun utydelig streg.
Den 1. december var jeg til gynækolog, som fortalte, min slimhinde var ca 4,5 mm, så han mente jeg bevægede mig imod en ÆL.
Er der nogen, der ved, hvor hurtigt en slimhinde bygges op? Hvornår får jeg mon ÆL?
Er der nogle af jer, der tør komme med et bud på, hvad der sker? Hvor jeg mon er i cyklus?
Anmeld
Citér