Kender i det, når man smider p-pillerne og i allerede første måned kan mærke en masse symptomer? Ømme bryster, kvalme, anderledes udflåd. Mange små ting, som man håber på er tegn på graviditet. Man søger på nettet "Er det et tegn?" - og næsten alt kan være et tegn. Næsten alle hjemmesider har fået en ny link-farve, fordi de allerede er læst én gang. Bruger en masse test, allerede inden mens burde være kommet, for at konkludere et par dage senere at menstruationen blot var på vej. Alligevel tester man videre, for tænk nu hvis??? Man har jo læst at man godt kan være gravid alligevel. Men nej.
Lur mig, og der ikke er et par andre herinde, der har haft det PRÆCIS lige som mig :-)
Sådan har mange af mine måneder været siden december 2015, hvor jeg smed pillerne.
Som månederne gik, fandt man ud af, at man ikke skulle ligge noget i de symptomer. Det er blot ens krop der forandrer sig - og er blot med til at fortælle at ens menstruation er på vej.
Nu et år efter jeg smed p-pillerne har jeg accepteret at vi skal gå lægens vej. Det er ikke et tabu for mig, som det nok er for nogle. Det er okay, hvis det er det der skal til. Bare vi får verdens dejligste baby ud af det <3
Nogle gange når alt håb er ude, for at det sker helt naturligt - ja så sker der mirakler. Idag åbner der sig en helt ny verden for mig, og ikke mindst min bedre halvdel, jeg har nemlig fundet ud af at jeg er GRAVID. JA, jeg tør næsten ikke tro på det selv. Det er så uvirkeligt. Men jeg er lykkelig. Og jeg er glad for at jeg efterhånden lærte at acceptere at det tager sin tid.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér