Yndlingsstilling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2016

Anonym trådstarter

Vi kører lidt rundt i de samme stillinger her hjemme, det er primært missionær, jeg rider og doggy.

missionær bliver varieret lidt i forhold til hvor jeg smider benene hen, eller om jeg holder røven oppe eller nede. 

Hvad er jeres yndlingsstiling? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2016

Anonym

Han står på knæ, jeg ligger på siden med ryggen/røven mod ham og så knalder han derfra nogengange løfter han mit øverste ben lidt eller skubber det lidt frem, for at kunne komme bedre til..  Det ser suuuuper frækt ud at kunne se hans krop helt oprejst og underlivet og alle musklerne  der arbejder (savle savle) 

Eller hvor jeg ligger fladt på maven - måske med en pude under underlivet - og så kan han både sidde overskrævs eller ligge sig ned ovenpå så vi er helt tætte og han kan hviske lidt i øret, holde rundt om mine skuldre for modstand og lign. Det er også mega lækkert til anal hvis man er til det. 

Og ellers kan i jo tage de gamle stillinger nye steder hen, det hjælper også på det. Fx tage doggy op mod væggen, køkkenbordet eller lign. Rid ham på stuegulvet  

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han står på knæ, jeg ligger på siden med ryggen/røven mod ham og så knalder han derfra nogengange løfter han mit øverste ben lidt eller skubber det lidt frem, for at kunne komme bedre til..  Det ser suuuuper frækt ud at kunne se hans krop helt oprejst og underlivet og alle musklerne  der arbejder (savle savle) 

Eller hvor jeg ligger fladt på maven - måske med en pude under underlivet - og så kan han både sidde overskrævs eller ligge sig ned ovenpå så vi er helt tætte og han kan hviske lidt i øret, holde rundt om mine skuldre for modstand og lign. Det er også mega lækkert til anal hvis man er til det. 

Og ellers kan i jo tage de gamle stillinger nye steder hen, det hjælper også på det. Fx tage doggy op mod væggen, køkkenbordet eller lign. Rid ham på stuegulvet  

Uh den må vi prøve, tak for inspirationen

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym

Her er ridning klar favorit, både alm ridning og omvendt ridning 

Ellers er en missionær på køkkenbordet heller ikke helt tosset 

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her er ridning klar favorit, både alm ridning og omvendt ridning 

Ellers er en missionær på køkkenbordet heller ikke helt tosset 

Haha køkkenbordet ligefrem? Tror sku ikke vi har bordplads til det

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Haha køkkenbordet ligefrem? Tror sku ikke vi har bordplads til det

Har du bordplads nok til at du kan stå foran bordet, er det nok. Du kan sætte dig op og så står han foran dig mellem dine ben, ligesom i missionæren. sæt evt hænderne lidt bagud og læn dig lidt tilbage  

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du bordplads nok til at du kan stå foran bordet, er det nok. Du kan sætte dig op og så står han foran dig mellem dine ben, ligesom i missionæren. sæt evt hænderne lidt bagud og læn dig lidt tilbage  

Arh like that  så for mig at man lå og roede rundt oppe på køkkenbordet, mellem gryder og pander hahah 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.