Gravid efter spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2016

Kristinaaa

Hvor lang tid tog det jer at blive gravid efter en spontan abort?

Jeg tabte barnet 22. oktober, da jeg var 7 uger henne. Fik min menstruation 25. november. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2016

shy4life

Kristinaaa skriver:

Hvor lang tid tog det jer at blive gravid efter en spontan abort?

Jeg tabte barnet 22. oktober, da jeg var 7 uger henne. Fik min menstruation 25. november. 

Min spontan abort var den 20. nov, da jeg var 11 uger hen, men fostret havde desværre ikke vokset siden uge 7.... vi er allerede i gang med at prøve at vlive gravid igen, og jeg håber det sker med det samme. lægen sagde ikke det var nødvendigt at vente hvis vi var ok efter aborten. har læst andre steder på nettet at det er meget nemt at blive gravid med det samme... ved ikke hvor rigtigt det er. 

Anmeld Citér

8. december 2016

Vienna

Hejsa.

Jeg havde desværre en SA i september 14 og endnu en i november 14, så man kan godt blive gravid forholdsvist hurtigt efter �� 

Held og lykke til jer

Anmeld Citér

8. december 2016

CC79

Jeg havde meget rod i min cyklus efter jeg oplevede en spontan abort. Tre mdr efter var det ik lykkes endnu. Så holdte vi to mdrs pause fordi det kom til at fylde for meget og jeg fik balance igen i kroppen. Derefter lykkes det så i første forsøg. Men har også hørt de fleste har nemt ved at blive gravide hurtigt efter en abort da kroppen ligesom er meget opsat på graviditet.

Anmeld Citér

8. december 2016

Muhmi

Blev gravid måneden efter, både med den store og den mindste

Anmeld Citér

8. december 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

6 mdr. 

Anmeld Citér

9. december 2016

Disa

Jeg tabte i uge 6 og blødte 3-4 dage, nåede efterfølgende aldrig at få min menstruation, da jeg hurtigt blev gravid igen og nu er jeg i 21. uge. 

Anmeld Citér

9. december 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg havde en SA 9+0 i december '06, 1. mens i slut jan '07 og blev gravid i april.

Anmeld Citér

9. december 2016

Musen91

Jeg havde en sa i marts og i maj stod jeg med en positiv test igen og jeg har termin om 34 dage. 

Her var vi i behandling så derfor skulle vi holde pause imellem aborten og næste behandling, men det lykkedes i første behandling efterfølgende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.