Pyha, det bliver svært at formulere så det ikke lyder forkert og jeg bliver angrebet af ligestillings Danmark:-)
Jeg tror det kommer.. jeg prøver bare at fortælle at i vores familie skal far også lige koble af når han har fri, det være sig et langt bad, en gang i sauna eller lign. Senere er der overskud til os.
Jeg kan forstille mig at hvis han er mekaniker er det hårdt og koldt og sommetider med sorte fingre. Så gør et godt langt varmt bad godt..
Her er fars opmærksomhed mere rettet på den 3 årige, da han er hylende morsom at tilbringe tid med. Vores den yngste er lige blevet 12 mdr, kan nu gå og kommunikere og jeg ser at far synes det bliver meget mere interessant nu. Han har bare ikke ret meget talent for at aflæse den lille da hun var baby endnu. Jeg har ikke villet tvinge til mere aktivitet, da jeg er sikker på det kommer helt af sig selv. Hvad der her også er vigtigt er at min datter selvfølgelig holder af sin far- men mor er 100% nr 1. Hun er slet ikke interresseret i at bades, skiftes, mades af far. Pt er hendes behov at hun har sin mor.
Kort sagt: jeg ville give far plads og se om ikke det går helt af sig selv inden for 4-5 mdr.
Anmeld
Citér