Menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2016

brevkassen-37997

Hej 

Det siges at være normalt at have ømme bryster op til mens og måske under mens. Jeg har for første gangt havt SMERTER i brysterne (næsten som da jeg ammede min søn) og helt vildt øm i dem UNDER mens. og jeg kan stadig hele tiden "mærke" mine bryster, her 2 dage efter min mens er stoppet. Og så har jeg øget udflåd, hvilket jeg aldrig har havt lige efter min mens.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2016

brevkassen-37997

7. december 2016

brevkassen-37997

7. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
brevkassen-37997 skriver:

Hej 

Det siges at være normalt at have ømme bryster op til mens og måske under mens. Jeg har for første gangt havt SMERTER i brysterne (næsten som da jeg ammede min søn) og helt vildt øm i dem UNDER mens. og jeg kan stadig hele tiden "mærke" mine bryster, her 2 dage efter min mens er stoppet. Og så har jeg øget udflåd, hvilket jeg aldrig har havt lige efter min mens.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Ja. For første gang har jeg også haft seriøst ømme bryster inden/op til menstruation.  Har kun haft ømme bryster da jeg var gravid ellers. Men menstrautionen er kommet, så gætter på at der bare er en første gang for alting

Anmeld Citér

8. december 2016

brevkassen-37997

SDD skriver:

Ja. For første gang har jeg også haft seriøst ømme bryster inden/op til menstruation.  Har kun haft ømme bryster da jeg var gravid ellers. Men menstrautionen er kommet, så gætter på at der bare er en første gang for alting

Tænker mere på at ømheden fortsætter efter mens er slut 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.