hvor skal jeg købe farve og hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

tascia

har 3 kager i udsigte, og vil gerne have købt noget farve.

men hvor skal jeg købe (læs billigst) og hvilken slags skal jeg købe??

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

linemus

Du skal købe Pastafarver. Hos  www.cakecraftshop.co.uk/
kan du købe en pakke med 10 forskellige farver. Det koster ca. 250,- kr. inkl. porto, hvor en pastafarve fra DK koster ca. 40,- stk.

- Line

Anmeld

4. oktober 2009

tascia

linemus skriver:

kan du købe en pakke med 10 forskellige farver. Det koster ca. 250,- kr. inkl. porto, hvor en pastafarve fra DK koster ca. 40,- stk.

- Line

tak for det... ved du hvor lang leveringstid der ca. er?

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

jeg ha rlige bestilt for et par dage siden, og deværre skriver de at der kan gå op til 7 dage, fordi de har ekstra travlt i øjeblikket, Men det er da til at leve med, hvis ikke du skal bruge det  imorgen...

Jeg har endnu ikke modtaget mine ting, men der er som sagt kun gået et par dage. De har en side mere, magen til den anden vidst, der kan du vælge ekspreslevering tror jeg... Linket til side nummer 2 finder du yderst til højre på side nummer 1 (som er den du allerede har fået et link til). Men hvis du finder ud af at du skal have andre varer, så tjek lige priserne, jeg synes nemlig at side nummer 2 å ud til at være lidt dyrere end side nummer 1, dog ikke med farverne, der havde de samme priser...

Anmeld

4. oktober 2009

Ayasmor

linemus skriver:

- Line

hmm.. under hvad finder jeg den pakke??

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

Ayasmor skriver:

2 sekunder så prøver jeg at linke til dig....

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

Ayasmor skriver:

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/8/104/123/index.htm

Så.... Nummer 3.... den første med 10 i er 10 ensfarvede.... du vil vel gerne have nummer 3 med 10 forskellige farver.... de mest solgte farver, siger de...

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

Til en anden god gang....

Når du er på forsiden, så er det det billede øverst til højre, det hedder colours, icsing, and edible sundries

derefter er det nummer 6 på listen Food Colourings - Pastes, Dusts, Liquids, Sprays, Sugartex & Piping Sparkles

og så nummer 6 igen Paste colours

og så er det nummer 3 på listen M IXED BOX OF 10 SUGARFLAIR PASTE COLOURS - PRODUCT CODE: SGFA100S - £19.00

Anmeld

4. oktober 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/8/104/123/index.htm

Så.... Nummer 3.... den første med 10 i er 10 ensfarvede.... du vil vel gerne have nummer 3 med 10 forskellige farver.... de mest solgte farver, siger de...

ihh tak.. du er bare en skat...

Anmeld

4. oktober 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

Til en anden god gang....

Når du er på forsiden, så er det det billede øverst til højre, det hedder colours, icsing, and edible sundries

derefter er det nummer 6 på listen Food Colourings - Pastes, Dusts, Liquids, Sprays, Sugartex & Piping Sparkles

og så nummer 6 igen Paste colours

og så er det nummer 3 på listen M IXED BOX OF 10 SUGARFLAIR PASTE COLOURS - PRODUCT CODE: SGFA100S - £19.00

Ved du hvor meget der ca er til??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.